blog djevojke koja obožava tetovaže...

subota, 28.06.2008.

hepi brzdej

hepi brzdej tu mi

i svima koji su rođeni na dan kao i ja

28.06.2008. u 04:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

još jedan blog

promjene se događaju...

Linkovi

Blog.hr
Đuro&Co (J-BEN ekipa)
Moj razred
007 & 008
zanimljivo...
High Way... zakon blog
Hrvatski kajakaški savez
akordi

pogledaj koliko ste si ti i tvoja simpatija suđeni

čisto...nevino...prazno...

nešto o meni...
this is me

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

rođendan mi je 28.06. (da mi možete čestitat)
treniram kajak i odbojku
plešem srednjovjekovne plesove
idem u gimnaziju
volim matematiku
s otoka sam
obožavam more i sve u vezi njega
lako se zaljubim i teško odljubim
single
iskomplexirana sam
želim skinut još najmanje 5 kila
visoka sam (183cm)
slušam rock, punk, metal, ..., ma sve
osim narodnjaka i slično tome
naj pjesma:
alone-alice in chains & pearl jam (acoustic)
jer me najbolje opisuje
sviram pomalo klavir i gitaru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lyrics pa biseri

ALICE IN CHAINS WITH PEARL JAM-ALONE

It's been a long day at the bottom of the hill,
she died of a broken heart.
She told me i was living in the past,
drinking from a broken glass.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to face the cold.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to travel home.
I walked down to the other end of the day,
just to catch those last few waves.
I held out my hand and slowly waved goodbye,
I turned now my eyes up to the sky.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to face the cold.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to travel home.
She'll come back to me (She'll come back to me).
She'll come back to me (She'll come back to me).
All alone in this misery.
She'll come back to me.
I held out my hands into the light and i watched it die,
i know that i was part to play.
My god, my time to die.
Never want to spend my life alone
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to face the cold.
I'm alone (I never wanna be alone),
now I (now I) turn to travel home.



GUNS N' ROSES-ONE IN A MILLION

1,2,1,2,3,4
(Whistle)
Guess I needed sometime to get away
I needed some piece of mind
Some piece of mind that'll stay
So I thumbed it down to Sixth and L.A.
Maybe a Greyhound could be my way
Police and Niggers, that's right
Get out of my way
Don't need to buy none of your
Gold chains today
I don't need no bracelets
Clamped in front of my back
Just need my ticket; 'til then
Won't you cut me some slack?
You're one in a million
Yeah, that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high
Much too high, much too high,
Much too high, yes, ow!
Immigrants and faggots
They make no sense to me
They come to our country
And think they'll do as they please
Like start some mini Iran,
Or spread some fuckin' disease
They talk so many goddamn ways
It's all Greek to me
Well some say I'm lazy
And others say that's just me
Some say I'm crazy
I guess I'll always be
But it's been such a long time
Since I knew right from wrong
It's all the means to an end, I
I keep it movin' along
You're one in a million
Oo, you're a shooting star
You're one in a million, babe
You know that you are
Maybe someday we'll see you, Oo
oh, Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high
Much too high, Oo, much too high
Yeah,
Much too high, huh, no, no, oh
Ow!
Radicals and Racists
Don't point your finger at me
I'm a small town white boy
Just tryin' to make ends meet
Don't need your religion
Don't watch that much T.V.
Just makin' my livin', baby
Well that's enough for me
You're one in a million
Yeah that's what you are
You're one in a million, babe
You're a shooting star
Maybe someday we'll see you
Before you make us cry
You know we tried to reach you
But you were much too high
Much too high, ow, much too high,
Much too high, much too high
Yeah, yeee, yeah, yeee, igh!
Ow! Much too high
(Oh, much too high, ah,
much too high, ah, much too high
much too high, ow, much too high)



PLACEBO-SPECIAL NEEDS

Remember me when you're the one who's silver screen
Remember me when you're the one you always dreamed
Remember me when everyone's noses start to bleed
Remember me, special needs
Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had theflavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Remember me when you clinch your movie deal
And think of me stuck in my chair that has four wheels
Remember me through flash photography and screams
Remember me, special dreams
Just 19 this sucker's dream I guess I thought you had theflavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had theflavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Remember me...
Just 19 this sucker's dream I guess I thought you had theflavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Just 19 and sucker's dream I guess I thought you had theflavour
Just 19 and dream obscene with six months off for bad behaviour
Remember me...



MEN AT WORK-DOWN UNDER

Traveling in a fried-out combie
On a hippie trail, head full of zombie
I met a strange lady, she made me nervous
She took me in and gave me breakfast
And she said,
Do you come from a land down under?
Where women glow and men plunder?
Can’t you hear, can’t you hear the thunder?
You better run, you better take cover.
Buying bread from a man in brussels
He was six foot four and full of muscles
I said, do you speak-a my language?
He just smiled and gave me a vegemite sandwich
And he said,
I come from a land down under
Where beer does flow and men chunder
Can’t you hear, can’t you hear the thunder?
You better run, you better take cover.
Lying in a den in bombay
With a slack jaw, and not much to say
I said to the man, are you trying to tempt me
Because I come from the land of plenty?
And he said,
Oh! do you come from a land down under? (oh yeah yeah)
Where women glow and men plunder?
Can’t you hear, can’t you hear the thunder?
You better run, you better take cover.



FRANZ FERDINAND-SHE'S NOT SO SPECIAL

Auf achse
You see her, you can't touch her
You hear her, you can't hold her
You want her, you can't have her
You want to, but she won't let you
You see her, you can't touch her
You hear her, you can't hold her
You want her, you can't have her
You want to, but she won't let you
She's you're not so special so look what you've done, boy
She's you're not so special so look what you've done, boy
She's you're not so special so look what you've done
Now you wish she'd never come back here again
Oh, never come back here again
You see her, you can't touch her
You hear her, you can't hold her
You want her, you can't have her
You want to, but she won't let you
You see her, you can't touch her
You hear her, you can't hold her
You want her, you can't have her
You want to, but she won't let you
She's you're not so special so look what you've done, boy
She's you're not so special so look what you've done, boy
She's you're not so special so look what you've done
And now I'm nailed above you
Pushing from my side
It's with your sins that you have killed me
Thinking of your sins I die
Thinking how you'd let them touch you
How you'd never realise that I'm ripped and hang forsaken
Knowing never will I rise
Again
You still see her
Oh you hear her
You want her
You want to
You see her
You still hear her
You want her



PEARL JAM-STATE OF LOVE AND TRUST

Oh ...
State of love and trust as I busted down the pretext
Sin still plays and preaches, but to have an empty court, oh
And the signs are passin`, grip the wheel, can`t read it
Sacrifice receiving the smell that`s on my hands ... hands, yeah
And I listen for the voice inside my head
Nothin`, I`ll do this one myself
Lay her down as priest does, Should the lord be accountin`
Will be in my honour, make it pain, painfully quick, uh huh
Promises are whispered in the age of darkness
Want to be enlightened like I want to be told the end ... end, yeah
And the barrel stays aimed, oh, directly at my head
Oh, help me, help me from myself
And I listen yeah, for the voice inside my head
Nothin`, I`ll do this one myself
Oh oh oh Myself ... myself
Yeah, yeah ...
Hey, na-na-na-na, hey that`s something
Hey, na-na-na-na, hey that`s something
Hey, na-na-na-na, hey that`s something
Wanna back, back it away, yeah
And I listen, yeah, for the voice inside my head
Nothin`, I`ll do this one myself
Oh, ah, and the barrel waits, trigger shakes
Aimed right at my head,i want you to help me
Help me from myself
Eh Oh Eh Oh Ehh (x2)
Hmm ... state of love and trust, and a ...
State of love and trust, and a ...
State of love and trust, and a ...
State of love and ... yeah yeah




BISERI IZ RAZREDA

prof: ja sam slušala logiku i u gimnaziji na fakultetu

u petak pita profesorica...
prof:ste gledali jučer onu emisiju na hrt-u?
Andreja: šta ˝nedjeljom u 2˝?

prof: koliko sam ovo već čuo?! čak i ptica, ona ča vani na grani pjeva, to govori!!!
Đuro: pa dajte ptici 1. jer šapće sa stabla

prof: što je to danak u krvi?
Prko: darivatelj krvi

prof: što hobotnica napravi kad osjeti opasnost?
Vice: izbaci paketiće sperme!

na informatici nestalo struje
Karla: da, ča ste pametni. nestalo struje, a laptop radi!

prof: tomorrow is friday the črinajsti!

Karla govori o lanenoj knjizi u Zagrebu
Karla: da vam donesem sliku?
prof: šta će meni tvoja slika?!?

Vlado: mogu ić oprat ruke?
prof: šta si ti sad veliki higijeničar?!? doma ćeš se prat, ne ovdje

Ivan: (odgovara engleski) mmm,mmm
prof: brže Ivane! rodit ću!

Vlado: ... školjka koja je na dnu mora.
prof: nismo ni mislili da pliva!

Karla: a strah ju je!
prof: a ja sam zmaj ovdje!
Karla: ma samo tako izgledate:o)

prof: ... skuhaju vatru na ognjištu...

prof: tko je tebe upisao u gimnaziju? bolje bi ti bilo da si kupila 10 koza i ganjala ih. EU daje bezpovratni kredit na stočarstvo.

prof: neki od vas neće izdržat još 3 godine. ma nije važno... važno je sudjelovati!!!

Karla: ne smiš mi doć na rođendan bez smrdljive majice i bez smrdljivih bičav!
Maja: zač?
Karla: boj je to selendra...
Maja: ča to znači?
Karla: neznam, to sam čula na filmu...

Maja: profesore, što vam ono piše?
prof: ono što bi vam svima trebalo biti zanimanje.
Karla: sreća?
prof: STOČARSTVO!!!

Ivana: ja sam dijete rođeno s malom maturom...
prof: ... koje neće proći veliku!

prof: svi ćete kratko odgovarati... samo će neki duže...

prof: hoćete li prestati ponavljati dok ja upišem sat?!?

Karla: ja ne razumijem zašto ste vi toliko ljuti na mene...?
Ivana: ja razumijem...

Eni: nama fali koja daska u glavi...
prof: fali vama puno toga...

Karla: a zašto jedan?
prof: pa jer si nešto znala...

prof: vice, daj smiri te noge! vrti mi se u glavi!

Iva: što je to mlazni pogon?
2 minute šutnje
Iva: a znam ja... ameba se kreće na mlazni pogonlud
15 minuta smijanjasmijehrofl
Iva: ma to je zapravo kad lignja pusti ono črnilo...bang

Ja: šta je to?
Mario: kvadrat nečega... ali ne mogu se sjetit kako se ono zove...
Ja: pa ako ti tu stoji minus, šta bi moglo bit?
Mario: a neznam. valjda zbroj ili razlika kvadrata!headbang

Mario: pa kad ti je tu m i n onda ih pokratiš, pa od m ostane jedan trbuščić...
Ja: zaista pametno... i onda ćemo ga pustit da čami sam...

prof: znate, meni je baka prije uvijek radila sendviće. i uvik bi me pitala kakav ću: francuski ili ruski. ja bi uvik odgovoril: francuski. ali jednog dana kažem ja njoj: ruski. i donese ona meni njega. i znate ča je med fetama kruha bilo?
mi: ča je bilo?
prof: jedno veliko niš. ni stavila niš med fete. samo čisti kruh...

prof: nemam ja sad ovdje vremena da ga gubim na vama...

učenici: ćemo kremaste ili suhe kolače?
prof: kremaste, kremaste,... (slina)

sredina sata latinskog...
Vlado: šta sad imamo?
prof: ma kako se ti to ponašaš? odmah van iz razreda, da te više ne vidim nikad...

dvije učenice se maze
Mario: ma vidi ih kako su pervezne! ajmo se i mi tako mazit...

Ja: o čemu je pričao ovaj kaselac?
Jerić: neznam... ja sam čuo samo: blablabla, pričaš bezveze, ništa te ne čujem...

X: šta je ovdje takva gužva? je neki grupnjak? daj se pomakni da i ja vidim...

Ivana: profesore, mi smo u zaostatku...
prof: vidim ja da si ti zaostala, vidim...

Maja: znaš Željka rodilo se dijete s više očiju nego zubi...!
Željka S: ajme jadno dijete...
Karla: koliko je imalo očiju?

učenik gađa učenicu kredom
X: profesorice, bili ja završila u zatvoru kad bih ga ubila stolicom?
prof:nebi. rekli bi da je bio nesretan slučaj...

prof: ja nisam teta za rješavanje vaših problema...

Eni:ovo mi ne liči na R
Željka: ovdje ništa ne liči na ča bi tribalo...

Iris: ja ću bit časna sestra...
prof: to ti je najbolje! ali ti geni nedaju...

Maja: ako sam sad dobila pozitivno, a test dobijem 1, onda je to pozitivno. jel' da?
prof: a ti biš jedan...?

prof: kako se nazivaju te četiri kromatide?
Ja: kvartet?!?

Iris: joj šta je ovaj kolač sladak... daj te mi kruha!!!