lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni

zovem se petra...završila sam 5. razred......idem na drugu....
VOLIM:životinje (pogotovo peseke)yesyes
rolanjethumbup
dobru muziku
odbojkuhrvatskahrvatska
plivanjegreedygreedygreedy
I JOŠ PUUUUUUUUUUUUUNO TOGAsmijehsmijehsmijeh
NE VOLIM:strane jezikeburninmadnamcornamcor
kukcedead
ma volim skoro sve.......

Cursors

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

subota, 30.06.2007.

SUPAAAAČČ

Ljudi jučer sam imala party. Bilo nam je super. Prvo smo išle moje naj, naj frendice Doris, Tea i ja tri sata na bazene, a posle na moj party: jele smo, pile, razgovarale,…, a posle išle k mojoj baki i tamo se u badićima špricale šlaufom, a posle se išle tuširati. Kad smo došle natrag k meni jele smo pizzu… sve skup bilo je superrrrrr!!!
Danas sam se celo vreme doma dosadila, ali se isplatilo jer sutra idem k Doris na Vž. Breg i tamo bu sigurno super jer ima četiri mala mačića s kojima bumo se igrale i ima psa Pikija…supač bu!!!BOOOK LjuDi!!!!!!!!!!!!!!mahmahwavewave

- 13:25 - Komentari (60) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.