lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni

zovem se petra...završila sam 5. razred......idem na drugu....
VOLIM:životinje (pogotovo peseke)yesyes
rolanjethumbup
dobru muziku
odbojkuhrvatskahrvatska
plivanjegreedygreedygreedy
I JOŠ PUUUUUUUUUUUUUNO TOGAsmijehsmijehsmijeh
NE VOLIM:strane jezikeburninmadnamcornamcor
kukcedead
ma volim skoro sve.......

Cursors

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

subota, 30.06.2007.

VICEVI



Što Plavuša radi u pustinji ???
- briše prašinu.

Zašto Plavuša trga vrata od WC-a ???
Da ju ne gledaju kroz ključanicu ???

Bile na napuštenom otoku Plavuša, Crnkinja i Bjelkinja. Do kopna im je trebalo 20 km. Prva je išla plivati Crnkinja otpliva 5 km i utopi se, druga krene Bjelkinja otpliva 10 km i utopi se ide treća Plavuša otpliva 19 km i reče da ne može više pa se vrati na napušten otok.

Kupio tata detektor laži koji cvili svaki put kad netko laže. Kad se sin vratio iz škole, zapita ga: Koliko si dobio iz matematike ???
- pet!!!
cvili!!!
- no dobro četiri!!!
cvili!!!
- OK, OK, tri!!!
cvili!!!
- dva…
cvili!!!
- ajde dobro, jedan.
Detektor zašuti. Sine kaže tata kad sam ja bio tvojih godina, uvijek sam imao petice i nikad nisam lagao.
BUUUM!!!!!!!! Detektor je laži eksplodirao.

Razgovaraju Ivica i Perica o nesanici.
- ja se nesanice brzo riješim. Uvijek brojim do tri, i gotovo!!!
- samo do tri ??? – začudi se Perica
- Pa dobro, nekad i do pola četiri…

Došao Ivica iz škole i kaže tati da je dobio kulju, a tata ga pita: pa što nisi znao. Ivica odgovori: nisam znao tko je predsjednik, radnička klasa, država i HDZ. Tata mu kaže: ja sam predsjednik, mama je radnička klasa, braco je HDZ, a kuća je država. Drugi dan se Ivica vrati s škole i zatekne mamu i tatu u malo nezgodnom položaju i reče: predsjedniče mičite se s radničke klase HDZ se usrao i cijela država smrdi.

Pita učiteljica Ivicu: Koliko je 2+2 ???
4 odgovori Ivica. Sjedni pet kaže učiteljica, a baš sam mislio da je 5 kaže Ivica.

- 13:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.