srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

music box




















Linkovi

Nina
Branchy
Silwia


Design by : paperlove

petak, 20.07.2007.

childhood memory

Vjerojatno se većina vas starijih sjeća barem pola djetinjstva...stalno smo se igrali, pustili "mozak na pašu" i bili bez briga. Sada dejca od 5 godina znaju i više od mene o računalu, sa 7 više nemogu bez mobitela pa se cmizdre dok im ga roditelji ne kupe.
Al dobro jedno znam ja sam sa 5 godina naganjao se po dvorištu sa prijateljima, igrao skrivača, nogomet...i još mnoge druge igre. Sada sa 16 godina i ja sam više za računalom nego vani...ali rađe sa prijateljima nego na internetu, na neki način mi sve to fali, rado bih se vratio u prošlost još jednom odigrati lovice...sada mi još jedino ostaje nogomet kojeg igramo cijelo ljeto. Na suboto nejdem ni nikuda van...u disco ili slično jer mi se neda, ali zato ostanemo do 24h na igralištu igrajući stolni tenis i zezajući se. Moji prijatelji i ja smo neka čudna generacija, nismo isti kao drugi. Volimo nogomet, ne narodnjake, većinom rock. U podne se uvjek idemo kupat u ledenu Kupčinu, ali bar nije zagađena kao Kupa i neke druge rijeke. Kad smo kod kupe nejdite se tamoo kupat ja sam bio jedan dan i voda smrdi, zagađena je i od toga mi se nešto izbacilo po tijelu...kao alergija...
...POZDRAV...

9 komentara - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.