Welcome to my brain

11.09.2006., ponedjeljak

Picolovac

ajd..odlučio sam napisati post, iako sam rekao da ga nece bit mjesec dana..da sročim dvije tri pa idem dalje..skola je vec u punom gasu..iako ja jos nisam niti jednu knjigu kupio, al ni netrebaju mi previse..kad smo vec kod knjiga...moje knjige iz prvog razreda su na akciji.."knjiga za alkohol"..sto znači, ako prodam koju knjigu budem se onak ljepo napio, kak samo ja znam..i tako..jučer su svi blogovi bili zdrkani, a danas neki rade neki ne..pa zato pozdravljam ono društvo s blog.hr i šaljem ih ljepo u kurac.. eh da, ovaj post sam poceo pisat prije 2 sata, i jos ga nisam zavrsio, pa da nastavim..evo vec je 2. tjedan skole..tamo nema ništa ko i obicno..dobra je stvar sto jos nisam dobio niti jedan kolac..najbitnije je da sjedim u prvoj klupi pod hrvatskim..majku joj jebem...ma dost o školi..jos nisam ni krenuo kak spada u nju, a vec mi na kurac ide..šta bi ja još tu mogao napisati?...slabo nema više inspiracije..vec je pol 12..pa bi i ja mogao krenuti u san, jer sutra je novi dan...i tako to..glavna želja mi je u novom danu da prezivim..a pouka tjedna..."knjige vam netrebaju zato jer ničem ne služe, prodajte ih i bit cete sretniji"..da da..ljepo sam ovo sročio..sam se sebi divim..ma dost..ajd odoh ja...znam da sad nebudem mogo zaspat do bar pol 2, al to mi neigra ulogu..idem prčit krevet...ajd budite mi pozdravljeni...

off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.