Welcome to my brain

27.08.2006., nedjelja

nema više..:D

neznam kak da započnem post pa ga jednostavno neču ni započinjati..(..ja sam budala..)..eh da, jesam vam rekao da sam budala??..ma neču više pisati..naravno, opet ja nebih pisao o tzv. "jučer" zato jer se nemogu sjetit svoje radnje s kojom bi se mogao pohvaliti..(..ja sam budala..)..jos nesto, odlučio sam da je dosta opijanja za ove praznike, a kad škola počne, onda se moram malo uozbiljit..(jako si pametan)..(..ja sam budala..)..no sad ozbiljno, stvarno vise neču pit..razmišljao sam malo..ovako divna i krasna osoba kao što sam ja, postaje (ako vec nije postao) pijanac..haha..((krasno je smijati se sam "svojim" riječima, a jos gore postupcima..ali mora neko i to..dosta o alkoholu,to je za mene tabu tema, iako i neznam točnu definiciju šta znači to tabu tema..ali neka..uglavnom, kao što sam napisao, to sam i dokazao u prošlom postu sto se tiče ovog komentiranja..cak sam zaradio (zaradio zato što sam ja prije toga, cijeli sat mučio se i komentirao sve blogove na koje sam naišao) tri puta vise nego komentara, nego u prosjeku..hehe, nadam se da mi se i prosjek podigao..toliko o komentiranju..šta jos bi mogao reci..ništa, slabo...onda idem..ajd ajd z i naravno _ž__a__t_..pokusajte pogodit koja je ovo rijec..(..ja sam budala..)..(..neču više pit..)

Update:
-tender: šta tebe muči?
-zvjezdica: Pa jel mora bit neki razlog da prestanem pit, jednostavno, tako sam odlučio..a i dosta sam gluposti napravio jučer,a i svaki put kad se napijem, napravim dosta gluposti, zato RECITE NE alkoholu..haaha

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.