Welcome to my brain

23.08.2006., srijeda

jebote, neam blage

evo napisat cu jedan post u vezi blogova i šta ti ja znam čega..uglavnom, mislim da se svi ti blogovi temelje na jebenim komentarima..sve je to politika, ja cu tebi komentirat, pa ces ti meni..i stalno se to vrti u krug..a pošto ja poprilično rijetko komentiram jebene blogova, onda i ja slabo prođem s komentarima..al sto se mene tiče, nisu mi komentari ni tolko bitni..ali ipak ljepo je da su tu..evo upravo sam potrošio sat vremena da iskomentiram svaki jebeni blog na koji sam naišao..ako sam koji izostavio ispričavam se ovim putem, bit ce bolje drugi put..sada kad sam iskomentirao toliko blogova, bas me zanima dali cu ja dobiti vise komentara od prosjeka koji je trenutačno 6.1 komentara po postu, što nije loše..ma idem, dosta vremena sam za danas proveo na blog.hr-u.. e da, u vezi ovog naslova gore, stvarno neam blage kak vise da "oslovim" taj jebeni naslov, pa ce stalno bit neka glupa imena koja nemaju veze s vezom..ništa drugo, idem, aj z ljud i nezaboravite uživat jos ovo malo dana dok školica nepočne..iliti smrt, pokop, kako hocete, eh da, samo da kazem ovim ljudima iz blog.hr da stave pod odaberi kategoriju jos kategoriju tzv. "Filozofiranje"..haha, ako ce oni ovo procitat, iako znam da nece, al sam to napisao ovak iz fore..aj sad zastvarno idem

off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.