Welcome to my brain

20.08.2006., nedjelja

ideja

evo..došao sam Ja danas na ideju, da bih mogao napisati post..ma i nije to neka ideja, kad sam obecao neki dan da cu napisati nešto u nedelju (znači danas)..pa cu se potrudit..ako se je bilo ko od vas koje poznam i nepoznam, i koji niste bili u gradu jučer nadaju da cu progovoriti dvije tri o tzv "suboti" necu, nije da bas neču, prije nemogu..ma znam da se nije ništa posebno dogodilo, osim da sam bio u gradu, a sve ostale je prilično normalno "što se mene tiče i mojih radnji" (ako se kužimo)...prije nego što nastavim pisati post, moram stati, i sjetiti se svih slika kojih se prisjecam, pa cu ih probat opisat..dobro, onaj dio dok idem u grad s marjancom moze bit i video..dosli smo u grad, i ravno ( kud smo ravno išli?), aha, naravno u ppk..(po šta) po čokoladice i coca cole - eh da, tu se moja mašta razilazi na dva puta..nesjecam se sta sam kupio umjesto coca cole..(!sjetite me!)..no dobro..znači kupili smo coca colu (čistu za promjenu)(ona viša srednja boca od 0, 38 %, ovo 0 je tu da se tješim) svu u svemu, dobra je cola bila, ali nekako bez okusa, bila je bas ona čista ako me shvacate..i tako došli smo do klupe u parkicu kod kolodvora..malo razmislili, i vratili se ponovno u PPK (po šta?), točnije poslali smo kuhara da ode po crvene bikove iliti red bullove..i onda..pogađate?? da da, pili smo red bull colu...tu moj video prestaje, i pretvara se u slike..što se tiče daljnje bajke..morat cete pitati nekog drugog nažalost...no dobro...eh da, samo da vas pitam, jel ide ko od vas još na bazen?? reko mi štef da je bio neki dan, i da je bilo bokte 5 čovjeka..pa dajte, ja sam mislio ic, al ak niko neide, neidem ni ja..samo bih trazio da me to Obavijestite...Hvfala!..papa i uzivajte..(papa - pozdrav koji znači da IDEM, ali idem i PAPAT)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.