Welcome to my brain

02.07.2006., nedjelja

"Interesting letter"

Primio sam tvoje pismo u kome mi pišeš da je za tebe je-
dini život bio u mom zagrljaju. Kažeš da su ti uspomene iz
banje najveličanstvenije. Slažem se. Verujem da ću te je-
dnom jos držati u zagrljaju. Voljet ću te, jer ti ćes mi tre-
bati dok mi traje snaga. Sijećaš li se, kad si mi svoje no-
ve pijesme pjevala i očarala me. Kad si svoje ruke u zanosu bo-
žice obavila oko mog tijela grčevito, a kada je ku-
ći trebalo poći, bila si sva slatka, kao da je viječni tvo-
rac ulazio u tebe. Tvoja lijepa, mlada, jedinstvena pi-
toma glavica bila je u mojim rukama, tvoja čista dusa dijevoja-
čka navela me na strašan zanos i ljubav sam pro-
matrao našu kao najveći ukras i pro-
bao na sve moguće načine. Ali, sad je sve prošlo pa se je-
dnom, zauvijek odreci mene. Zašto očajavas? Nisi ostavljena se-
bi sama.

eee, i ne zvuchi baš zanimljivo, ha ?
sada čitajte svaki drugi red...
promijenili ste mišljenje ???
baš ste neodlučni,
Napomena: Čita se 1--3--5--7 itd, a ne 2-4-6 itd..samo da se zna

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.