Welcome to my brain

18.06.2006., nedjelja

Odmor

z, da da napokon odmor, škola je zavrsila i ja sam okrenut samo zajebanciji odmoru i opet zajebanciji i uzivanciji..jednom riječju sad sam okrenut prema pravom životu..bazen se otvorio bio sam jučer voda je ujutro bila ledena pa sam otisao doma, ali sam se vratio oko 2 i onda mi se činilo da voda više nije tak hladna ili sam se samo navikao na takvu hladnocu..ma nea veze...sav sam u euforiji ovog svjetskog prvenstva..nemozemo zabit gol i nemozemo...srce su ostavili na terenu ali neide..kad nam jednom krene s golovima i kad proradi killer, mljet cemo sve...joj joj kak sam optimističan...a kad malo bolje razmislim nije to neki teški san..uglavnom na meni je da navijam i nadam se...a dečkima će valjda krenut..joj skoro zaboravih napomenuti terezijanu. Za sve one koji nisu bjelovarčani i koji neznaju sta je terezijana, da vam pravo kazem neznam ni ja. Ustvari to je neki kao kram ili koja pička materina. Terezijana traje 3-4 dana. Bio sam u petak i cetvrtak. Ustvari u četvrtak je bilo dobro, a u petak me glava jako bolila navečer pa sam otišao doma u 12..Jučer je u gradu bilo dobro, ustvari više nego dobro, ali ne jebeno dobro (nadam se da me kužite)..i tak, od kuce sam poneso neki mix mixeva. Sastojao se od jegera, vodke i bosanske prepečenice(rakija)...bio sam dosta pripit, ma sve u granicama normale..i tako to..doma mi je zakon ludnica zato sto nema brata (u španjolskoj na maturalcu)..a šta vise..dovidenja...aj z.... eh da, samo da vam nesto kazem.."Iskoristite ove praznike maksimalno, za cas ce 9. mj i opet u isusovu skolu, ja cjenim praznike ko 24-karatno zlato..aj z

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.