Welcome to my brain

13.06.2006., utorak

Psovanje

Zdravo, evo napokon je zavrsila jebena skola, ustvari jos nije ali sve je zakljuceno pa koda je zavrsila. Cuo sam da se bazen sutra otvara pa mislim da cu se ic rashladit sutra poslje skole. I tak. Danas mi je cijeli dan nekak lud valjda zbog ove utakmice s Brazilcima. Jebo ima pas mater i brazilcima ali mi cemo njih dobit jedno 3:0, treba bit optimističan. Ma realno možemo mi s njima. Uglavnom sjedim ja i razmisljam ni o čemu i sjetim se ja psovanja. Zasto svi mi Hrvati točnije balkanci tolko psuju da me nekad boli glava od psovanja. Valjda zato jer je ovaj nas jadni jezik ko stvoren za psovanje. Probajte neku psovku tipa "Jebo ga tata" prevesti na engleski.. To ce zvucati ovako nekako "His father fucked him" sranje (bullshit)--pa evo neke psovke koje sam čuo u svom kratkom životu, a i neke su prozivod moje bujne mašte. UŽIVAJTE ćitajući ih. Pokušajte pročitati sve a da nijedna neostane u vašem mozgu...nevalja psovat!!!!!!!!!!!!!!
Jebo ti pas mater
Nabijem te na kurac
Popusi mi kurac
Odi u kurac
Odi u picku materinu
Odi u tri picke materine
Bog ti jebo mater
Jebo ti vrag mater
Jedi govna
Odjebi
Ubit cu Boga u tebi
Majmuncino smrdljiva
Jebem ti sve po spisku
Mamu ti na tati jebem
Jebo te Hitler
Jebi se
Nemoj me jebat
Picka ti materina
Jebem ti mater
Jebiga
Nabijem ti kitu u usta
Ubit cu te, pa te mrtvog jebat
Pedercino
Mamu ti jebem u guzicu
Slone jedan
Jebem ti sunasce na prozircicu
Jebo ti cavle Isusove
Jebem ti juhu od Isusovih kostiju
Jebem te u glavu glupu
Jebem ti mrtvu mater na prozoru
Jebem ti brokve Isusove
Jebem ti krv Isusovu
Đavli te ponesli
Jebem ti Boga
Jebem ti Boga jarca
Jebem ti mrtvu mater u grobu
Skočit ću ti golom guzicom u lice
Jebo ti pas kosti
Kurac od ovce
Jebem mu zemlju
Picka
Jebem te blentavu
Pickica
Majkojebac (Motherfucker)
Prcim ti majku
Izjebem ti se krvave matere
Jebemu kolac
Pisam ti u krvotok
Jeba ti ja mrtvu mater u usta smrdljiva
Jebala ti majka kurac
Majku li ti jebem
Govnaru / Seronjo (Shithead )
Drkadzijo
Idi u tri pichke matherine
Sprdim ti se u facu
Govno jedno
Smrade jedan
Retardirana seljačino
Picka mu materina bezobrazna
Jebo ga otac
Posro ti se bog u invalidska kolica
Jebo ti Tarzan mater!
Pas ti jebo ružnu majku
Odjebi u skoku
Puca mi kurac (I don't give a shit)
Ajd u kurac
Dabogda ti kurac otpo
Glup si ko kurac
Boli me kurac
Picka ti materina
Polizi mi shupak
Yebo te ja u guzicu
Dabogda crko
Jebo ti konj mater
Kravo nepodojena
Šupčino
Polizi mi jaja
Mama ti je kurva
Napushi se kurchine
Bog te jebo
Jebem ti sve anđele
Jebem ti zakon
Jebem ti sreću
Jebem te glupog
Jebala te garda
Dabogda crko već juče
Picka ti se zgadila.
Nek te Srb nabije.
Ajde u pizdu materinu
Dabogda ti kurac u snu otpa
Boli me picka
Jebem ti dragi kamen
Rana te ljuta zapala
Srce ti jebem
Jebo ti Bog oči krvave
Jebeš budalu
Goni se! (Fuck off! )
Goni se u tri pičke materine!
Nosi se u picku materinu
Jebi se
Nabijem te nakurac
Jebi ti sebe u glavu.
Odjebi seronja. (Fuck off, asshole.)
Jebem ti juhu od Isusovih kostiju
Rođen si iz guzice
Ti si smeće
Jebem ti raspelo božje!
Jebem ti kolač preslatki
Jebem ti dragi kamen
Učim ti starog kak ti jebat mamu
Da Bog da ti kurac otp'o od gangrene
Jebem ti tri silosa zita, zrno po zrno i na svakom zrnu tri picke materine
Ružna si da te ne bi kliknija mišem preko Interneta
Dabogda ti zeni sperma mjesto mlijeka iz sisa izlazila
Dao bog da te majka tražila po dnu mutne rijeke vilicom!
Jebo ti pas nevinu sestru na materinom grobu.
Tolko si glup da, kad bi sam trčo, stigo bi trći
Dabog da ti se tako derali na karminama
Jebem ti sestru s krvavim kurcem preko mojčinog groba, dok ti to sve gleda tata u kolicima i drka.
Dabogda te mama u chevapu prepoznala!
Jebo ti pas mather u pichku krvavu
Jebem ti mrtvu mater posred pičke
Dabog da te napao vlak pun napaljenih pedera
Nadam se da ti mrtvu mater jebali na obducijskom stolu.
Dabogda ti se sve u vrtu osušilo osim robe
Jebo te isus nabijen naopačke na križ u vrh guzice.
Jeba ti Isus mater usranu da ti jeba.
Jebem ti mater posred prljave picke.
Jebem ti mrtvu majku razapetu na tri krvava panja.
Ako te pojebem u guzicu, mrtvoj mami ces na grobu pricat kako ti je lijepo bilo.
Dabogda te mater hrdjavom kukom po Savi u rikverc trazila
Dabogda ti djeca cijeli zivot hodala unatraske i kupovala retrovizore
Dabogda me konj izjebo u guzicu pa mu ti morao pusit kurac nakon toga
Tak' si ruzna da te nebi ni daljinskim prek' neprobojnog stakla ni da ti je umiruca zelja
Tak si ruzna da ti nebi dao ni da mi zelje gazis
Dabogda ti sin susjeda mamom zvao
Dabogda gangrenu dobio na nozi pa ti kurac greskom odrezali
Jebem ti mrtvu mater u gebis dok mi pusi znojna jaja istruljenim ocnim dupljama na crkveni blagdan
Dabog da ti majka krepala dok je jebeš sa svojim krvavim kurcem
Dabogda ti sin zeta u kucu doveo.
Tak je ruzna da je tvojim kurcem ne bi jebo'
Tak je ruzna da je ne bi dirao ni sa stapom
Tak si debela da kad kihnes mozemo peci palacinke
Jebo ti poštar mrtvu mamu u podrumu u kojem je izgorila baka dok ti je pokushavala zapaliti sestru
Nek te Hrvat nabije
Najebem ti se mrtve matere
Mater ti cigansku
Boli me kurac
Mama ti je tak mrsava da moze sluzit ko tampon
Dabogda ozenio stonogu pa cijeli zivot radio za cipele!
Pusi mi kurac
Odi u tri picke mile materine.
Napusi se sliknave kurcine.
Nabijem te na nenauljenu stangu.
Jebem ti Isusa razapetog na križu
Jebem ti Isusa kad je ima 3 kile
Dabogda se raspadao u mukama
Dabogda ti apoteka menza bila
Navuči ću ti pičku preko glave
Jebo ti konj majku
P.S NEMOJTE PSOVAT, nije to dobra navika

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.