Welcome to my brain

09.06.2006., petak

--N-O---NAME

z everybody, mislim da je vrijeme da napisem new post, i evo ga....Danas u Bjelovaru u ebbu ustvari cijeli protekli tjedan nije se nista posebno dogodilo, zakljucuju se ocjene kao i u svakoj drugoj skoli svakom drugom đaku pa tako i meni. I think proolazim s 4...ustvari jos moram neke predmete odgovarat malo, al nije to tesko, mislim da sam sve rijesio..Danas je počelo svjetsko prvenstvo u nogometu, to je glavna vijest. Zavrsila je prva utakmica..Njemačka- Kostarika, ma sta da vam pricam vec svi to znate...meni bi bilo draže da je kostarika izvukla x barem..a nema veze, ovi njemci blage nemaju..Jedva cekam da Hrvatska krene u boj..Eh da, da se vratim ja svojim vjestima..Čuo sam da se sutra otvara Bjelovarski bazen, ali mislim da informacija nije 100% sigurna, pa ako bi mi neko mogao potvrditi to jos danas. Hvala!..cvrsto se nadam da se otvara sutra, zato jer sam načuo isto da se uopce nece otvorit ovo ljeto a to bi bio peh teški..jel tako? I šta da vam jos kazem..sutra je subota..zakon..mislim da cu se ubit u gradu, starci mi idu u svatove pa ih nece bit kad ja dodem mrtav kuč heheh..joj joj jedva cekam...Imo sam tjelesni danas crko sam e..jedva sam istrčo sve to, i jos je to uredu, ali moram jos sutra ujutro dolazit istrčat 6 min, kako bih imao 5...jebem joj majku i danici (moja prof. iz tjelesnog)..Vrijeme danas. U nasim krajevim je bilo odlično vrijeme..zakon..za sutrasnju prognozu jos nismo dobili podatke, ali nadam se da ce bit sunčano...I jos ako se bazen otvori, poslje skole se ljepo budem rashladio hehehe...uzivajte..aj zzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.