Welcome to my brain

04.06.2006., nedjelja

Last week

dobro jutro, ustvari večer al do sad sam spavao, zato jer mi se nije dalo ništ radit, i sad neznam sta cu radit cijelu noc, ljepo sam se opskrbio sa keksima i mogu cijelu noc biti na kompu..a jebe me jedna stvar pogadate koja?? ofc ŠKOLA jebem joj mater i fakultetu..i školi..uglavnom neznam jel sutra pišem kkakv test dobio sam sms jel sutra pisemo test iz francuskog, mislim ono juricu pravog si nasao pitat, uglavnom ak iz tog testa dobijem 1 definitivno nebježim od popravka iz francuskog, cvrsto se nadam da sutra nema nikakvog testa..jednu stvar znam, a ta je da me sutra PITA povijest bar sam uvjeren u to, to trebam dobro naučit za 4..ma dosta o školi..sta dosta o čem drugom da pišem ak necu o skoli, mislim zadnji tjedan škole je i ona je vjerujem jedno od aktualnijih događaja u ovom dijelu godine..sama strka zbrka...sunce joj jebem...a nista jucer sam bio u gradu. Znate kako je bilo? ko u gradu...e da i opet me uhvatila neka hunjavica ili koji kurac, uglavnom moj mehanizam u tijelu prozivodi vise smrkalja nego sto ja mogu iskašljat i ispuhat i tu dolazi do problema..boli me glava..a moram jednostavno moram ic ovaj cijeli tjedan u skolu kako bih tu nespješnu godinu priveo kraju..i tako to, idem se ubit..na chat, kartat..i opet se ubit (vjerujte mi, to je nesto najsladi sto bih sada okusio, (nadam se da je slatko))...laku noc svima koji idete u svoje kinderbete i nama koji sjedimo (lezimo) u svojim foteljama...aj z

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.