Welcome to my brain

31.05.2006., srijeda

Maturalna zabava

Evo ovaj post posvecujem jednom svom prijatelju kojemu je plesačica strgala nogu dan prije maturalnog plesa, znači danas. A maturalni ples je sutra..I šta sad on treba naći plesaljku u roku od manje od 24 sata...Sada smo mi sve snage uprli da mu nađemo plesačicu za sutra. Pa sam se i ja uključio u akciju "plesaljka"..hehe..Napisao ovaj post njemu u spomen. Ono koji je to negdje sram doc na maturalnu zabavu bez plesačice..crkavam..Eh da i sad ako ima neka zainteresirana cura koja bi voljela bit plesačica sutra u golubu, neznam točno vrijeme. Evo broja od dečka 098 956 8204..ako se hocete dogovorit s njim...hehe..Hvala na pažnji

A sad kod mene sta ima novog. Posvado sam se sa starom OPET, ma sta opet stalno se s njom svadam..I razbio staklo na vratima, i razbio staklo na prozoru (udario glavom u prozor)..ustvari da vam opisem cijeli dogadaj..Dodem ja iz skole. Najedem se i sad standardno idem čitat novine na net, i usput kartam belu. Stara mi iskopča zicu od neta na pol partije, poludio sam, živčan skroz. Izadem van derem se na nju, to mi je vec napravila 100 puta tak prekinula...joj joj..Nejebe ona mene ni 5 %..Udem ponovno u sobu idem opet na net NE kartat belu zato jer sam lud. Dode ona i kaže da nesmijem ništa igrat niti bit na kompu. Sjedim ja sjedi ona jedno 15 minuta bez riječi u mojoj sobi (čekam da se makne ona)..izadem van, vratim se unutra legnem. Dode ona vidi sta radim, i ode van iz sobe. Ja vičem da zatvori prokleta vrata, a ona u inat neče. Zna da me živcira kad vrata nisu zatvorena. Dignem se ja i svom snagom zalupim vrata da se prozor sasuo. I onda nisam htio počistit staklo sa poda. To mi se vratilo, zato jer kad sam izlazio iz sobe stao sam na staklo rasjeko nogu. Primio se za nogu i poceo skakat na jednoj natrag u sobi popikno se na tenisicu pao na otvoreni porzor opet sasuo staklo ovaj put od prozora. I sad sam skroz lud. Neznam sta bi jos napravio da nisam dobio sms "crni dodi na nogomet" nekako sam sklempo neki zavoj za nogu. I naravno otisao na nogomet. To me malo smirilo. NO kad sam došao doma staklo je jos uvijek na podu, kod kompa nema miša i tastature. I opet sam živčan. Morao sam pospremit staklo i od prozora i od vrata, otići u dućan. Naravno da sam ja dobro dijete sve to napravio samo da dobijem tastaturu i miša..hehe..i nije bas smjesno..ah..grr...aj z

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.