Welcome to my brain

16.05.2006., utorak

Back to school.............

zzz....evo skupio sam nesto vremena za novi post..pa da nesto napisem. Danas sam išao u školu, onak imo sam 2 prava sata a ovo ostalo sve za kurac, ustvari ni ta 2 nisu bila nest stalno sam jebo profesoricu u mozak..sve je opet po starom. Nadam se da me sutra neće pitat matematiku, a i ak me pita valjd cu dobt` 2..i tak...E da, upravo sam downlovdo novu navijačku neslužbenu himnu reprezentacije..Mozete je skinuti OVDJE!!!!!!!!!!!!..pjesma je odlična, naježio sam se kad sam je čuo...iako mi je ona prošla bila 2 puta bolja ona stara, od vatrenih...inace ti izvodaci su izdali i onu pjesme "Oda Janici " i "Janica song - to sam ja"..koje su isto odlične...no dobro...sve u svemu...idem malo igrat nesto...i neznam sta cu jos radit, uglavnom aj zzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.