Welcome to my brain

14.05.2006., nedjelja

Glavobolja

zzz...ili sa smrkljima žžž pozdravljam vas. Pišem ovaj post kako bi se izjadao ili neznam sta vec napravio. Uglavnom glava me boli već 4 dana bez prestanka i neznam sta cu. Mrzim pit tablete, uostalom nisam ih nikad ni pio..ahh sad nikad, prvu sam popio jučer zato jer sam jednostavno morao..pa drugu, pa trecu i nijedna nije ni malo pomogla...stvarno neznam sta da radim... Doboro mi je samo kad spavam, uf dobro vraga dobro jedino sto onda nista neosjetim..Do ovih dana sam mislio da covjek moze stalno spavat i da mu je dobro, ali sam danas skuzio da se nemoze...recimo prespavo sam 78 % ovog dana a ovih ostalih 22% sam jauko i jadikovo..I tu postoji jos jedna stvar...neidem ni sutra u skolu i nisam bio ovih par dana, preskocio par testova, a moraju se ocjene popravljat!!!!!!!!!!!!!!! to me užasno bode...a moja pametna glava nije za učenje niti bilo sta u vezi toga..Kad malo bolje razmislim, moja pametna glava nikad nije spremna za učenje, al nekad se jednostavno mora..svi nekad uče nadam se i tješim naravno..Sutra moram ić kod doktura, a baš mi se neda, valjd cu nekak izdržat..Ja sam vec sam sebi dao dijagnozu nekakvu, da me ta glava boli zato jer je puna šmrkalja...vjerovatno..tak je...I šta budem došo kod dokturice bude nešt kao gledala i dat ce mi neke tablete, koje nedjeluju na mene. U ovih par dana sam popio jedno 5-6 vrsti ljekova...ibuprofene, lupocete, kafetine, voltarene, aspirine antibiotike nekakve i ta sva ostala jadnička sranja, ko drogeraš sam..al da mi je bar bilo koji nešt pomogo..NIŠTA NIŠTA ali ama baš ništa....reko više neću pit ljekove..al ovo đubre od dokturice ce mi naravno propisat..neko sranje..a jebiga takav je život...jadnički....aj zzžž
Image Hosted by ImageShack.usovak nesto bi si trebo nabavit ili napravit čak.Image Hosted by ImageShack.ussunce joj jebem i glavobolji

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.