Welcome to my brain

07.05.2006., nedjelja

Komentari

zz nakon nekog vremena evo mog novog posta ako se to moze nazvati "post", ma moze vidio sam ja i puno gorih..i nemam bas nesto pametno za napisat, al potrudit cu se. I jos nisam odgovaro povjest mozda budem sutra, ali sam zato odg. latinski..i dobio 3 weeee.Zasto je naslov posta komentari?? Mislim da svi mi "blogeri" ili kak vec da nas nazovem zelimo imati sto vise komentara na svom blogu. To je uredu al se onda bar potrudite nest napisat da mogu komentirat a ne ovak ko ja pisat pizdarije, kak sam proveo dan i ostale picke materine kad onda niko nist nemoze komentirat neg samo pozzz, svrati, pa đe si, hvala na komentaru i ostale gluposti. Jel tak?? Ono na sta je ovo spalo...ajmo ovak ja tebi dam komentar, pa ti meni..uff zanimljivo u tri pizde materine..Al nema veze, sve je to za ljude. A posebno me zivciraju oni likovi koji za jednu rijec napisu 5 komentara, ili recenicu. Totalna glupost. Neznam sta sam htio postic s ovim postom, ustvari mozda i znam, htio sam postic to da me niko netrazi komentar ako nije napiso nesto sto mogu komentirat, iako mi nije problem napisat..zzz pa đe si lik....svrati ili tak nest..ispada glupo al sta ces..Ma nea veze, sve je to za ljude naravno. I sta sad za kraj..da nest opet napisem

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.