Welcome to my brain

20.04.2006., četvrtak

Ljenčarenje....san snova...

Ovaj post sam posvetio mom najdrazem hobiju, ustvari to mi nije hobi. Kad malo bolje razmislim, ljenčarenje je moj život. Nadam se da u ljenčarenje spada i spavanje, ustvari i spada, zato jer kada spavas onda nista neradis..joj kak sam pametan...san svakog teenejdžeera je ljenčarit po cijele dane...zar ne??svaka cast iznimkama kojih gotovo sam siguran da i nema...Onak moj savrsen dan...Probudim se..jedem, legnem spavat, probudim se jedem, malo se prosetam...onda radit ono sto najvise volis (u mom slucaju igrat nogomet trenutno) vratis se s nogomenta, jedes, malo za..jedes... komp...i ides spavat...Zakon...to je dan iz bajke..oni koji me neznaju, mislit ce da sam debel ko krmaca zato jer stalno jedem...a mislim da nisam (klasa bekona u razvoju)...i to bi bilo to od mene za danas...bar mislim...ih da jucer mi je dan bio katastrofa..padala je isusova kisa pa nije bilo nogometa..pa neznam sta sam radio..spavao, a onda i nije bio tak katastrofa..uzivajte ljudi jos...idem...aj zzzzheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

22:20....
Evo vratio sam se s nogometa prije sat vremena....i noge me uzasno bole, ljeva zadnja loza i desna prepona..jedva hodam. Na iskonu sam, i neznam dali da idem nekud na teren sad..ili da ostanem doma..jos cu razmislit..Leda mi isto pucaju...umrijet cu...jedva stojim..ustvari sjedim...aj zz ljudi....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.