•°o.•• crni balonchek ••.o°•

subota, 22.12.2007.

You never know how much I loved you you never know how much I need you...

nemrem belivet da ja pishem novi post..puklo me..mda..
Nema se bash o ćemu pisat ali eto i to se mora..ccc...napokon je završila škola... (to jedva ćekam josh od 03.09.2007)..
Jucher je bil ludi dan...prosla sam s četiri [4,35 nisam uopche zadovoljna..grrr...]pa od markiranja celog razreeda(osim štereberica) pa do podjele knjižica pa do..ma više neznam..uglavnom bilo je ludo...
i da dok se još sjećam : DODA SRETAN TI ROČKAS...puno sreće,ljubavi...

Hosted by RockYouPhotos.com
[hvalla luces na fotki]

uskoro je božić...hvalla bogu i to je vreme došlo...vani je snijeg i LED...[kaj ne dijana...]..išla ja danas s dijanom na vjeronauk [...firma...] i kaj drugo nek ja moram hodat i gluposti delat po najdebljem lede...ccc...i kaj je bilo za oćekivat...mislim vani je -2 a ja u starkama moram ići..i opala ja ... bummm...par crnjavka i nabijena trtice..auchh..kak boli...

Hosted by RockYouPhotos.com

ckckckck..bash mi je nice... vishe neznam kaj da napišem...
uglavnom to je to...idem sad..novi post sljedi već brzo..na sam božić..
poozdrav ljudi i čujemo se..kizzekk i poozzdravii....
...love ya.....:kiss

Hosted by RockYouPhotos.com

Hosted by RockYouPhotos.com

- 20:01 - Komentari (54) - Isprintaj - #