/ Be easy hommie let's pop a bottle ... - Crni Anđeo - Blog.hr

Crni Anđeo

petak, 02.11.2007.

Be easy hommie let's pop a bottle ...


Image Hosted by ImageShack.us



Ne rade mi smajliji...predivno...

No to me nece sprijeciti da vas sve konacno pozdravim, naravno, nakon dužeg izbivanja sa ovog bloga....

A i u biti, naši "obicni" blogovi su sada manje bitni jer svi su zauzetu/opsjednuti blogovima politicara i slicnoga...Hvala Bogu i kompaniji na nebu što još ne mogu glasat...jer...zaista...a i ta politika, koliko vidim sada se i Hrvatska ravna prema Americi pa se u politiku ubacuju svakakvi freekovi iz javnog života, pritom mislim na pjevace i sl., u biti svatko tko gleda vijesti zna o cemu govorim...pa ono...rijeci su suvišne...ali me zanima koji ku*ac (da budem prosta) oni znaju o politici...
No opet..aje aje...ušutiti cu i gledati još godinu dana svoja posla...

Inace...eto, moj život ide kao što i inace ide :) Htijela bih reci "gura se" ali...nažalost...dani mi prolaze kao sekunde...tako da...pokušavam uživati u svemu...što opet naravno nije moguce...jer da je, ne znam...došlo bi do pada sistema...tu smo da patimo...tako da...

No trenutno ne patim...juhu..party Nedostaju mi ti prokleti smjajliji... No staviti cu ih naknadno...oh..gle..proradili sretan

Jedva cekam subotu...uh... kako li je cekam...imam toliko energije koja ceka biti pretvorena u neki korisan nacin rada; poput plesanja...U glavi vec imam sliku....samo da ne pada kiša..pa da se ne uprljam kao prase i pokisnem ko kokoš ....i to je to...skromna sam... iako legice odlaze rano, nadam se da cu nachi nekoga tko ce me trpiti do jedno 1,2 kada cu otici do Vladeka..i to će biti moja večer...predivno..zar ne ?

U školi sve isto...ide mi na živce sva ta zbrka oko nacionalnih...tj, točnije oko državne mature... no eto, što je tu je... zaliven Ja sam ta prva prokleta generacija koja to piše tako da, mislim da nisam puno pogriješila ako kažem da će nama biti najteže... no zajebi školu... zašto je spominjat kada nam ne treba? (nešto sam počela prostačiti rolleyes nono ) jebiga ...

i tako ...danas idem van..juhu...jedva čekam...

puseko svima i iskomentiram vas sve čim stignem!!!

puseko ...

P.S. I evo malo humora...

Muškarčeva je uvijek posljednja!!!
I glasi : "Da draga"

"Prosječna žena uvijek je uvijek radije lijepa nego pametna jer prosječna žena zna da prosječni muškarac bolje vidi nego li što misli. "

i pametnih stvari, ali ovaj put zaista pametnih thumbup

"Ljudi opraštaju sve osim iskrenosti."

"Ljudska pamet je ograničena...ali glupost nije!"

- 19:52 - Whisper... (50) - Print the blood... - Die again...