/ Sretan mi rođendan! - Crni Anđeo - Blog.hr

Crni Anđeo

nedjelja, 14.10.2007.

Sretan mi rođendan!

party

Image Hosted by ImageShack.us



Sedamneast mi je godina, još se nisam ljubila laze , sedamnaest mi je godina, baš bi probala cerek

I tako, nakon što sam ga dva puta proslavila vani rolleyes konačno je došao i taj dan kada navršavam sedamnaest i počinjem ljudima govoriti da imam 18 pjeva

A čujete...svi mi želimo biti što stariji do jedno 25, a onda bi vrijeme trebalo stati ( sada vrijeđam svog dečka, no zna on da ja to ne mislim o njemucerek i po mogućnosti početi se vračati unatrag :) no dobro... na neki način se i počinje, no to je za jednu sasvim drugu temu :)

I konačno se mji izlasci, od 2 sata produljuju do 5..juhu party A što je i najbolje, našla sam osobu koja je luda,zabavna,otkačena a smije ostajati isto kao ja..a i sviđa joj se i mjesta di ja izlazim i ne ustručava se biti svoja--> Iris thumbup jupiiii Još samo kada bi uveli noćnu liniju autobusa ili nešto slično..skakala bih do neba...no ovako moram gnjaviti druge, a to ne volim dead

I danas javi meni moja legica da smo ja i moj dragi (na ljubavnom polju mi se nije ništa mijenjalo, jos smo zajedno :) jos se volimo cerek još uživamo) na netu...aje aje...ja mislila da je to mozda s dana piva ili nesto..kada ono, netko nas uslikao na klupici na trgu ?!?!?!?i to još ja imam specijalan izraz lica !!!! bljak bljak bljak puknucu blabla namcor Nije fer! ja ne ispadnem dobro i kada se namjestim za slikanje, a mozete misliti onda kako sam tu ispala..radi zaštite reputacije kao donekle normalnog bića :)

Dugo nisam pisala jer sam čekala svoj poštovani rođendan fino I tako ...Inače nema ničega posebnog zujo

pozzz svima :)

I za kraj neke mudre misli i zaključci lud

"Kad god vidim tu jadnu izgladnjelu djecu na televiziji, jednostavno zaplacem. Mislim, voljela bih biti tako mrsava, ali bez tih silnih muha, smrti i slicnih stvari." (Mariah Carrey)

"Pusenje ubija. Ako vas ubije, gubite bitan dio svog zivota." (Brooke Shields, tijekom pregovora o angazmanu za glasnogovornicu anti-pusacke kampanje na nacionalnoj razini)

Aje ..necu previše..i ovo je dovoljno da bi se mi svi osjećali vrlo pametnima :)

puseko kiss

Image Hosted by ImageShack.us


- 13:19 - Whisper... (26) - Print the blood... - Die again...