/ Crni Anđeo - Blog.hr

Crni Anđeo

nedjelja, 02.09.2007.

hej ho i evo mene opet fino

a što da vam kažem zasto tako dugo nisam pisala ? ah, ma znate svi vi kako je to eek

kontala sam možda započeti novi blog i to anonimno jer ovdje baš i ne mogu oblajavati ljude koje poznajem jer bi saznali, a koja je tada oblajavanja??? paaaa...nema je :)

tako da, na tom blogu kontam u javnost iznjeti sve prljave detelje iz svog, kao i iz života svojih kolegica..ma sve sve sve...pjevasamo sve to, naravno, pod krinkom anonimnosti jer inachebih nadrapala ko vještice u srednjem vijeku yes

tako da, jos nisam sigurna jer, dugo mi i treba da i ovaj blog održavam te da napišem koju pametnu (ili glupu) s vremena na vrijeme rolleyes

znači, u dvojbi sam...eek na ovom blogu svakako ne mogu pisati ono što bih htijela...ali ovaj blog mi služi za stjecanje frendova, razmjenu filmova..ma za sve sve sve osim ..ma šta se ja zamaram odlučiti ću uskoro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eh, uskoro škola...Jebateee lud

no, idem, baj fino

- 21:26 - Whisper... (4) - Print the blood... - Die again...