myspace layout

myspace layout











myspace layout codes

myspace layout



moja beba....kisskisscerekcerekcerekcerekkiss
Image Hosted by ImageShack.us


nasa marina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

tea i doli
Image Hosted by ImageShack.us


andrea
Image Hosted by ImageShack.us


bela
a href="http://imageshack.Image Hosted by ImageShack.us


ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

daniella
Image Hosted by ImageShack.us


dela
Image Hosted by ImageShack.us


moni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


nina
Image Hosted by ImageShack.us


nina i kiki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Adi
Image Hosted by ImageShack.us



Andrea
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ruža i Dora
Image Hosted by ImageShack.us


Žika dimnjak
Image Hosted by ImageShack.us


Nik-Nak
Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

myspace layout codes

myspace layout


-ime:Mirna
-nadimak:nemirna,snorly (pozz nini)dead
-god:15
-škola:medicinska,medicinska sestra
-ljubav:sretno zauzetakiss
-volim....špagete,sebe,ninu,svoju bebu bez koje nemogu...volim pitipartypartyvolim pitiparty...yesJESTInjamifino se,svoju ekipu iz razreda i naravno kraišku(osim izuzetaka)
-nevolim...kad me neko stavi u situaciju u kojoj neznam na cemu sam,uglavnom...nevolim sve sto me zivcira
-izlazim:trenutno u valinor i mexico,ali znam ponekad obilaziti po gradu

ovo sam ja
Image Hosted by ImageShack.us

-ime:valentina
-nadimak:nina,ninkubela,vale,đuboks snorly(pozz mirni)dead
-god:14.5
-škola:obrtnićka-frizer
-ljubav:sretno...SLOBODNA..DEČKI NAVALITEyesyesdead
-volim...mirnu,volim piti partyvolim piti,JESTIfinonjami,izlazit s mirnom u grad,bambus,rodni kraj..hehe,kraisku,
-nevolim:osobe koje me zivciraju...puknucu
-izlazim:gdje i mirna-neda mi se pisat

ovo sam ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo malo slikica
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Damir
Valjetić
Brinetice

nedjelja, 16.11.2008.

nina nam bolesna...smuc,smuc

...joj nina nam se nest prehladila..nakon mene...hehe...valjd je to "zarazno"rofl...nesmije nigdje van a sinoc smo bile...hehe..jelena nas ujebala...nije dosla..pa smo ja i ona mal zvrljale okolo...vidile smo vuleta i mal pricale s njim...kod kamenja nije nikog bilo...valjd zato sto je tea slavila rodjendan pa su svi bili u gradu...a zato sam ja u petak bila...necu govorit o detaljima al bilo je preeeeeedobroyesyesbelj...poslje sam cak bila u navigatoru-nemogu vjerovati da sam tamo isla...bangbangsretanrofl...al et,na kraju je bilo dobroyes..ko god kaze da tam zalaze pederi-nije istina...al dobro,na neke ljude sam sumnjala jer su bili mali pre ocitiwinkyes...nisam bila u cetvtak i petak u skoli...cula sam da je sosta ove izjebala u mozak pa mi je drago sto nisam isla:-)yesnaughtycak joj se i gusak zamjerio-NEMOGU VJEROVATI....yesal mi je drago zbog toganaughtybelj...kako sam se dns najelanjaminjaminjami...nazivcirala me stara sa onom svojom "zdravom hranom"...cak me naterala da jedem onu travulju koju je nabrala iz dvorista..hehedeadzajebavam se...al ne stvarno...morala sam jesti blitvu jbt...fujbangnonobang...nina nije mogla ni do igralista dns..jbg...joj treba sutra u skolu...neda mi se...nono...al jbg..sta se mora,mora se...fala bogu da je stjepan dobro,kako cujem...aj super...joj,sinoc su bile plesacice u valinoru...bas me zanima gdje je josip gledao u medjuvremenu dok je pustao pjesme-hehehedeaddeadrofl...a zekim se....neda mi se vise pisat...pozzz svima...mahwave



| T€LL me (11) | YoUR StoRy | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.