myspace layout

myspace layout











myspace layout codes

myspace layout



moja beba....kisskisscerekcerekcerekcerekkiss
Image Hosted by ImageShack.us


nasa marina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

tea i doli
Image Hosted by ImageShack.us


andrea
Image Hosted by ImageShack.us


bela
a href="http://imageshack.Image Hosted by ImageShack.us


ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

daniella
Image Hosted by ImageShack.us


dela
Image Hosted by ImageShack.us


moni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


nina
Image Hosted by ImageShack.us


nina i kiki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Adi
Image Hosted by ImageShack.us



Andrea
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ruža i Dora
Image Hosted by ImageShack.us


Žika dimnjak
Image Hosted by ImageShack.us


Nik-Nak
Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (4)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

myspace layout codes

myspace layout


-ime:Mirna
-nadimak:nemirna,snorly (pozz nini)dead
-god:15
-škola:medicinska,medicinska sestra
-ljubav:sretno zauzetakiss
-volim....špagete,sebe,ninu,svoju bebu bez koje nemogu...volim pitipartypartyvolim pitiparty...yesJESTInjamifino se,svoju ekipu iz razreda i naravno kraišku(osim izuzetaka)
-nevolim...kad me neko stavi u situaciju u kojoj neznam na cemu sam,uglavnom...nevolim sve sto me zivcira
-izlazim:trenutno u valinor i mexico,ali znam ponekad obilaziti po gradu

ovo sam ja
Image Hosted by ImageShack.us

-ime:valentina
-nadimak:nina,ninkubela,vale,đuboks snorly(pozz mirni)dead
-god:14.5
-škola:obrtnićka-frizer
-ljubav:sretno...SLOBODNA..DEČKI NAVALITEyesyesdead
-volim...mirnu,volim piti partyvolim piti,JESTIfinonjami,izlazit s mirnom u grad,bambus,rodni kraj..hehe,kraisku,
-nevolim:osobe koje me zivciraju...puknucu
-izlazim:gdje i mirna-neda mi se pisat

ovo sam ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

evo malo slikica
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Damir
Valjetić
Brinetice

utorak, 11.11.2008.

joooooooooj...jebem ti ovaj dan...

kako me nazivcirala ona sostarickamadmadheadbang....majku joj jebem...nas ce se razred kao pobunit protiv nje..oce kurac.mad..svi joj se dns uvlacili u supak a prije par dana su srali naveliko protiv nje....i to je sve..da nekazem...dvolicne pizde...a usraliiiiiiiii se svi samo tako...uletila ona dns u razred i naravno pocela opet po proceduri inace kad se pobunimo protiv nje sa recenicom:KO SE MENE BOJI!!!!!!!!!!????????headbangheadbang...majku ti jebempuknucupuknucu....i tako smo izgubili cijeli sat na ta sranja pa je trazila od nas da svko redom kaze sta mu smeta a dok smo mi to govorili ona nam je sa svojim ispadima stalno upadala u rijeci i spustala nas na zemlju....tak smo se natezali cijeli sat...milicevica je isto sjebala tako da se lik smuvo samo tako...goran naravno nist nije imao protiv nje...gubicka je nest isto nasrala al i to je bilo nista....marinela,matan i djuro i isto nest srali..maja je drasticno promjenila pricu od jucer sto mi se nije svidjelo...prema tome sto je ona ispricala sve "protiv" soste ispalo je da je rekla sve protiv nas a ne protiv nje...e kad sam ja dosla na redmadheadbangheadbangmadpuknucu....1. sta sam joj rekla je kad je mene i nikolinu optuzila da smo se smijale a ja ni usta otvorila nisam a kamoli da sam se smijala.headbang..jebala majku svojupuknucu..ja i nikolina smo se najduze svadjali s njom...ja joj fino rekla sve u facu..rekla sam da se nisam smijala,da me nije mogla vidjeti da sam se smijala jer nisam iako ona tvrdi da me je vidjela-lazljivicaheadbangpuknucu-sto nam je i rekla..da smo lazljivice...onda smo dosli do toga da JA trebam profesorici iz hrvatskog jezika objasnjavati razliku izmedju nasmjesiti se i smijati se jbt....mislim ako je to tako onda i ja mogu biti profa iz hrvatskog-kad smo vec do to dosli...onda je ona krenila lagati...rekla je nikolini da je prevrtala ocima-sto uopce nije...ovi su joj rekli kako im je zasmetalo to kad su odgovarali u 1. razredu i kad ih je poslala na mjesto i rekla im fuj-ona je to naravno negirala....lazljivica...ja sam od silne bjesnoce i svega toga izderala biljeznicu sa tehnickom...kurva jednapuknucu...al neda mi se vise o njoj...svejedno znam ak ona ostane predavat da cu imat 1 iz hrvatskog...dns smo mladena ja i morberica izludjivale do bola..deadblablablabladeadrofljadan covjek poludio...sve je pocelo pod mikrobiologijom-lol...kad sam ga ja udarala...i on je nest reko morberici da ce ju nabit u glavu (ali iz sale-naravno)bang...i ova profa ga cula..lol...pa mu rekla da se ustaneroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl...a kad je stala srati:"kako ti to mozes reci svojoj kolegici?kako te nije stid?jel imas ti imalo postovanja??jesi ti musko ili nisi??nisi valjda zena??nisi valjda divljak??..i blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla:blabla a ja i morberka smo se zakacile za ono:jesi ti divljak??lol...pa smo tako skladale jednu pjesmu za mladena...ide ovako:
..............
zena divljak
sedi za sankom
pije svoj viski s ledom
igra se zvakom..
zena divljak
srati se sprema
iz wc-a izlaska nema....
..............
lolll....koji smo mi pjesnici...hehehe...onda sam ja dobila 4 iz jebenog testa...kurva glupa..nije mi mogla dat 5...prosjek mi je bio 4.46...i nije mogla dati 5...kurva...a u subotu je bilo sranja u gradu samo takvog...1. su mi frenda izudarali...tj izudarao ga mrki...kreten...nemogu vjerovati...namcornamcornamcorno...jadan stjepan...na traumi je..koliko sam cula dobio je potres mozga i u komi je...a decko je tako dobar...nebi ni mrava zgazio...i ovaj ga tako naudara...moram se raspitati da vidim sta je s njim...neznam ko je na traumi na praksi...al ja pitat cu nekog...bila racija-LOL...ja i nina osle prije nje..hehe..zahvaljujuci mom dragom...:-))sretansretansretansretan...koliko su ih uhvatili..jaoooo......cak su i mog brata uhvatili..iako ima 20god..ali nije imao osobnu uz sebe...hehe...pa ga je moj stariji brat morao izvlaciti..hehe...deaddeaddeaddeaddead...a dok su njih odvolili u muriju...ja i nina smo lagano papale pizzu na putu kucinjaminjaminjaminjaminjaminjamiroflsmijehsmijehdead..hehe...nisam dugo vidila ninu...od sinoc jbt..hehe..jooj...bilo je svasta sinoc sa ninom...i jednim...khmm...necu reci kojim deckom..da nebi poslje bilo problema...hehe..ali drago mi je zbog nje...znam da se tomu i nadalasmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsretan.....meni se neda vise pisati...a mislim da je bilo i dosta...pozzz svima koji nam komaju..a poseban pozdrav saljemo stjepanu...stjepane drzi setuzanno....pozzzmahwave



| T€LL me (17) | YoUR StoRy | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.