ej..evo par stvari o meni....

party
..ime: iva
..prezime:........
..rođena:22.08.1991.god.
..živim u: Našicama
...idem u 1.a. ugostitelja
..naj osobe u mom životu:
hm...pa počnimo redom...
...naughty.kruno...iskren, zabavan, super dečko

...rofl.marko(sunce)...lud i zabawan

.cerek..anćy....luda,zabavna i iskrena

..naughty..moka....super cura, bez dlake na jeziku

..blabla..tončica....mala zaebana

..wave..suzy....svakog dečka privuče, zna sve i svakoga

..zujo..madlena.... samo marka dolazi u obzir, kinezi nemaju šanse

..nut.. mea....opasna što se tiče prijetnji i šamara

..puknucu..nataša........ plavuša i luda do jaja

.burninmad...ana...ah,posebna curka



Created by Crazyprofile.com



Evo i sličica:


bedzevi.com,button,badges,priponkeVolim te, budalo mala











































< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

.....wave......ej,ciao, na owom blogu saznat čete sve i svašta, o meni i mojoj ekipici....mah...pozzzzz svima, kizzzzzzzzzzzkiss,kiss,party,party,thumbup,puknucu,

web tracker

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


posjetite ih i Wi.......

...iva....naughty

...Zajednički blog od ekipe iz razreda...thumbup

...Anćy...rofl

...Andrea...naughty

...martina i petra...wave

...matija....thumbup...:

...cec...smijeh

...globus & cec..smokin

...danas je teško biti glup...burninmad

...cristiano ronaldo...wave

...kaka22..zujo

...ivana...seka od valentine...cool

...x dizajni x....thumbup....:

stranica za slike ubacivati na svoj blog...


mala monikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja

Free Image <br />
Hosting at www.ImageShack.us

male školske aktivnosti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i pipa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jedan dio ekipe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Created by Crazyprofile.com



Created by Crazyprofile.com



Created by Crazyprofile.com





utorak, 03.07.2007.

.........ewo jedna priča..........

kisse Ne-zgode ostavljenog muškarcakiss
no"Na zalost nisam ozenjen, doduse bio sam zarucen, ali do svadbe nije doslo, evo ZASTO!eekeek
deadNa Novu godinu htio sam zarucnici pokloniti rukavice, koje bih joj poslao zajedno sa pismom. Međutim, u prodavaonici sam sreo kolegicu sa faksa koja je kupovala gacice. Nespretna je prodavaica je zamijenila pakete, tako da je kolegica uzela rukavice, a ja sam zarucnici poslao gacice.naughty
namcorSAD ZAMISLITE MOJU ZARUCNICU POD NOVOGODISNJOM JELKOM KAKO OTVARA POKLON I CITA PISMO! EVO SADRZAJA PISMA::wave:
Dugo sam razmisljao kako da te razveselim i dokazem svoju ljubav.cerek Zadnji put sam konacno primijetio sto ti nedostaje, pa ti saljem u paketu.
Zelim ti da u njima provedes ugodne trenutke. Zelio sam ti kupiti vunene, ali u njima bi se znojila, sto sam zapazio kod kolegice i prodavaciceparty. Probao sam ih na jednoj i na drugoj pa sam ih jedva skinuo. Ali - ubrzo ce proljece, pa ih ti onda, koliko mi je poznato, ne nosis.blabla
Htio sam ti kupiti kozne sa narodnim vezom, ali sam se u zadnji cas sjetio da u njima ne bi mogao opipati ono zbog cega te zelim zaprositi.
Kupio sam, namjerno takve koje se lako skidaju, ako se zuri tebi i drugima. naughty
Ne zaboravi ih ponijeti kada ides u fino drustvo. Nece dugo biti ciste jer ljudi imaju prljave ruke, a ti sa mnogima kontaktiras. Ako ih zelis ocistiti, odi do mog prijatelja, znas onog o kojem sam ti vec pricao, jer on je vec iskusan u tim stvarima.
VOLI TE TVOJ LJUBLJENI...cerekwave"



| Just Say SomeThiNg (19) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.