ponedjeljak, 31.03.2008.

Lako glumim da mi je do njega nije stalo,za zagrljaj njegov sve bi srce dalo.Iz ravnodusnosti ljubav se krije,zar nikad neces shvatit koliko mi je do tebe stalo...!"

mahOi ljudovi...........kao sto se vidi i po naslovu nisam bas naj bolje.....!!!!cry
A vidite da je i zbog jednog decka..............ne zelim ga spominjat ali...........joj neznam kak da to opisem.....!
To sto se dogodilo........nikad,ali nikad necu zaboravit...........to se nije smijel dogodit......!!!
Mislim neznam na cemu sam.......i neznam kaj da mislim........zato me to sve i toliko muci...jer neznam sta je to tocno bilo...........no!!!!!!!!!
Jedni mi govore jedno.....drugi drugo....pa heloou.....zasto se to njega ne pita..........zasto sve ide preko mene a on niti nezna kak je meni....!!!
On je njezan i pazljiv i sve je to uredu.....ali onak daj mi barem objasni neke stvari......???
Neznam kaj da mislim jer to sto se dogodilo ne mogu nikako skuzit......valjda imas toliko srca da se ne igras s curama u ovom slucaju samnom.....!?!?!
Boli me mislite kaj ocete ali..........ja ni sama neznam kaj
da mislim!!!!!!nono
A sad odo pusicamojim curkama i burkiu(dominiku) heherofl........!!!!!!!!!kiss
Poooz=)wave


Image Hosted by ImageShack.us

21:28 Komentari (47) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.