nedjelja, 10.02.2008.

E ljudi sve me jebe...

wavePooz ljudi........e u bedu ali ono...........uglavnom hodam s ______nije bitno s kim ali sad sam shvatila da ga nezelimno bit s njim a nezelim ga povrijeditcry!!Mozda mi se to nebi dogodilo da jucer nismo bili vani s kim smo bili i da se nije dogodilo to kaj se dogodilo!!!Jedan mi je pogledrolleyes bio dovoljan da shvatim da fkt ne zelim bit s njim..................zapravo ovak to nije njegov pogled nego neciji drugi..................taj pogled mi je otvorio oci....................!!Znam da je sad kasno i da uopce nisamnono trebala bit s njim ali jebiga svakom se to dogodi.........a i on malo previse forsira.................neznam kaj da radim nezelim ga povrijedit ali nemogu zauvijek bit s njim na sliu!Cure stvarno sorritecry ali neznam kaj mi je sve cu vam to objasnit a pogotov tebi daria!!!!!!Pokusat cu se jos s kockat ali nemrem .....nemrem......................................kad malo bolje razmislim nikaj mi na njemu nije ono...............ali on je tak dobaryes i sve to ali................nemremno................to kaj sam napravila sad................necu vise nikad ponovit sad prvi put u zivotu...........sam shvatila neke stvari....................i sad bi dala sve na svijetu samo da to nisam napravila........................pomozite miiiiii nemrem vise takkkkkk............................HELPPPPPPPPPP!!!!A sad poooz pusabelj mojim curama!!!!!!!!!wave

Image Hosted by ImageShack.us


NEMOGU GA VOLJET......NEMOGUUU.......

Image Hosted by ImageShack.us


A NEZELIM GA POVRIJEDIT!!!

14:48 Komentari (28) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.