četvrtak, 06.12.2007.

zivot i kad je cool je sijeban...

Cao ljudi,evo neznam kaj da radim pa pisem postic,ali opet mi masta ne radi u pm!Ali ajmo ovak pocet,brijem da se nase drustvo pomalo raspada ali ko zna mozda ga po 2 put uspijemo spasit ko zna!E da ljudi moji upisala sam se u rukomet sad sam ponovo clanica ZRK IVANIC yessssss hehe...A u ljubavnom zivotu onak mislim mozda cak i super ali opet sijebano ali ono zakon je!Joj napokon sam dobila marte,mozda sam vam vec i rekla ali nema veze!Joj................neznam kaj da vam vise kazem hm..........ma necu vise srat ali molila bi vas da mi komate!Pusica mojoj luciji i _reku.........hehe,poooz ljudi=)

Image Hosted by ImageShack.us

21:56 Komentari (17) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.