nedjelja, 23.09.2007.

"Sudbina piše dnevnik života mog, roditelji crtaju bajku mog djetinjstva, put moje mladosti piše Bog, a ti pišeš legendu srca mog..."

Ej ljudi nikako da napisem novi post jednostavno nemam inspiracije,ali eto napisat cu ga,moram heheh!!
Kao sto ste mogli primjetit malo sam se razvedrila,shvatila sam neke stvari ali jos uvijek to nije to!!!Shvatila sam da on nije jedina osoba na ovom svijetu i da se nemogu samo njemu posvetit,postoje i druge osobe,ali opet to je izvana a u meni jos uvijek stoji ono ali pokusavam i dalje shvacat neke stvari!!Nadam se da cu ih shvatit do kraja!!E pa sad vise ne zelim pisati o tome svaki usrani post posvecen je njemu e pa necemo vise tako hehe!!>

Image Hosted by ImageShack.us


A sad ovak jucer je bila subota kao sto svi znamo,
e da i bili smo vani,naravno bili smo ja,nix,tonac,jozo i gaby!!Bilo je onak pomalo dosadno,ali na kraju smo otisli do policije tam na klupice jer je nix moro raz. sa sonjom i onda smo tam sijedili i naravno policija nas je otijerala zapravo srali su nam!!Joj neznam kaj da vise pisem pa odo ja poooz=)



Image Hosted by ImageShack.us


10:19 Komentari (12) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.