subota, 21.07.2007.

Ludilo brale.....................hehe!

mahYo ljudi tako sam heppy yeszaznala sam neke stvari i sad se vise ne mogu opeci!jedna osoba me je jako razocarala,stvarno nisam mislila da je takav,ali ok barem me je naucio pameti!Joj ljudi bas mi je sad cooool!thumbupE dobila sam neopisivu zelju za brzinom i za ludilomsmokin,neznam zasto.......hehe ali ipak znam!Jebeni su ovi praznici,ma ovi su mi praznici najbolji do sad.........................sad vise nema igre ispred zgradelud i te spike..........ustvari opce se vise ne igram............bas coooooooool!Sad sam svaku vecer vani i ludujemparty,zivciram ljudebang.............hehe i jos puno toga,ma bas mi je sad..............jebeno!Danas opet idem vani i lucija je dobila dozvolu da se vozi samnom na skuteru ma...............sve je jebeno dobro kad vam kazem,sao da jos livia nije na moru!Joj ljudi sorryte na izrzima ali puna sam energijenut!Hehe bas vam hvala kaj mi opce ne komentrate!Joj ajd poooooooooooooooz:)wave

16:51 Komentari (19) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.