subota, 30.06.2007.

mahEvo ljudi napokon i mene,tako mi se neda zijevpisati al eto moram!!!!!!!!!!Ovaj tijedan sam bila kod bakebanglud.E ljudi dosade zijevzijevbanga jojjjjjjjjjjj,tako dosadno da sam se cak i plakala jer sam se ubijalabang od dosadezijev,i onda još slusati onu čangrizavuburninmad baku,nemoj ovo,kaj ovo,blablablabla,aaaaaaaaaaapuknucuburninmadheadbang!!!!!!No dobro sad sam doma i puno je zanimljivijeyesthumbup.Jucer mi se pokvario komplud.zapravo pokupio je puno virusa ali tu je zato servis i cir bu,ciri ba i eto ga opet je ko novi!thumbup!!!!!!!!Sad sam bila na chat i upoznala negog lika iz ivanica,e ljudi covac ima 15,a jos nikad nije imo curu niti se nije bario,da umresbangludludnamcor!!!!!!!!No dobro,e da i jedva cekam pon ili utorak da dobijem skuterthumbupyesjupi je!E da ljudi kaj ima kod vas,kak je zavrsila skola,ajd komentirajte nebudite ljeni!!Pooooooooz:)posebno jednoj osobi kuju vec duze vrijemecerek

15:36 Komentari (3) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.