petak, 15.06.2007.

Haj ljudi kaj ima?

mahBok ljudi kaj ima,kod mene puuuuuno toga.Ajmo prvo o skolilud.Normalno sada je kraj skole cime i zakljucivanje ocijena,vec su mi zakljucili pov.-2namcor,en-2namcor,gl-5rofl,th-4namcor(sramota)tj-5rofl,pid-4rofl(digla sam ocijenu s polugodista)lik-5rofl....jos mi moraju zakljuciti hrvatskilud,matisubangludheadbang i zemljopis partysmokinajojjjj.Joj jedva cekam cetvrtak bice svega!!!!!!!!partysmokinbangnut!Sutra idem s drustvom na bazene,joj jedva cekam vidjeti naughty..................nije bitno.Joj kako je sexsinaughty!!!!!!!!!!!Joj svakaj ima novog,neznam od kuda da pocnem,ali kaj je najbitnije bolest mi se povlaci,jupiiiiiiiiroflsmijeh.Joj ljudi neda mi se vise pisat,odo ja.Pooooooooooooooz:):):)................ volim te!!!!cerekmah

13:59 Komentari (8) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.