četvrtak, 03.05.2007.

---LJUBAW,ŠKOLA,PRIJATELJSTWO---

EEEE ljudi moji ja sam se zaljubila i glawu
sam izgubila...

Imam 14 godina i luuuudooo,luuudooo
i stwarno dugoooo wolim jednog decka,cerek
koji je stariji od mene al to mi uopce ne smeta
jer LJUBAW NEMA GRANICA-tako da godine
nisu wazne ako nekog iskreno wolis!!!!cerek

U skoli sam uzasno popustila,nemam
wolje za ucenje,ocjene su mi grozne,zaliven
a o swadama s roditeljima i prijateljima
da i ne goworim...namcor

Swa sam u nekakwom bedu,nemam woljeyes
za nista,i najmanja rijec ili stwar me mozeyes
naziwcirati...stwarno ne znam sta mi je...
mozda sam se ja ipak luuudooo zaljubila...cerek
ah sta se moze,doslo je i to wrijeme!!!!
Pozz,swe was woli Nelica-Crna pantera!!zujo

- 12:31 - komentari (8) - print - ---LJUBAW,ŠKOLA,PRIJATELJSTWO--- -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.