My minds..they are just mine.Today I`ll share them with you...

petak, 09.06.2006.

.....eto kako mi je poslije...


....mogu ti reći,malo si me zdrmao...i bez obzira na moje želje i htjenja,neke stvari su nemoguće..A ti? Baš me interesira kak je tebi?Da li si i ti imao besanu noć i gubio se u razmišljanjima o meni..ili si zaspao ko zaklan???Pitam se kaj mi to treba? Kako me i nakon deset dugih godina može obuzeti taj jebeno poznati osjećaj ljubavi i žudnje za tobom?Kako? Možeš li mi objasniti??...Već sam se uvjerila da to neće nikada nestati ma s kime ja bila i koga ja voljela...Ti ćeš uvijek biti ti i to je tako..Nemam objašnjenja zašto? i kako? i zašto baš ti??? Tješi me spoznaja da ni ti nemaš mira,bez obzira što pričašda imaš i da ja pričam gluposti.Eh dragi moj,moje gluposti su istinite i pogađaju te direktno tamo gdje trebaju a ti to ne želiš priznati.Pa nemorš priznati meni,priznaj sebi,bit će ti lakše.Ja sam ovako i onako svjesna svega.Nisi me slušao kada sam ti rekla da će tako biti...Jednostavno nisi slušao,a bila sam u pravu,kao i uvijek....I što sad??? Zaboravit ću..pohranitu ću to unutar sebe,kao bezbrojeno puta do sada i živjeti...da živjeti i veseiti se drugim stvarima,drugim ljudima,drugim ljubavima....a ostati zauvijek tvoja u duši ....prazna za osjećaje takve vrste prema drugima,koji to zaslužuju više od tebe....I pitam se gdje je onda i u čemu balans u tom ljudskom životu??? i zašto nam neke osobe uvijek i zauvijek ostanu "ono" nešto???...i znam da se to čini glupo i da nismo u 18 stoljeću kada su se ljudi zbog ljubavnih tragedija ubijali,ali što onda reći na to da neki osjećaji uvijek ostanu tu i da se nikada ne zaborave niti prebole niti se smanje i ugase,već tinjaju stalno i stalno istim intenzitetom i istim sjajem....Nemam objašnjenja....i jednostavno više niti ne želim razumijeti...Valjda je jednostavno to tako i tako mora biti.....

- 15:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Sijećanja,razmišljanja,zaključci i sve ostalo kaj mi padne na pamet.

Linkovi

naj blogići:

  • - bluebird
    - maslačkica

I JEDNA PAMETNA MISAO:

  • ŽIVI DANAS KAO DA ĆEŠ UMRIJETI SUTRA,A JEDNOM ĆE TO BITI ISTINA!!!