dobar Vam dan....

meni je dobar,recimo...osim sto sam na dijeti,pa mi je muka,jer kakva je to kuharica koja se mora izgladnjivati,jel tak?...bit ce valjda bolje kad malo istopim sve ovo sto sam nagomilala....jao tuzan

i opet nakon dvije godine pocinjem samostalni rad...iliti,necu vise kuhati po restacima nego samo za samu sebe i one koji to zele...ako bude ovih dana vise vremena ubacit cu i pokoji novi recept i pokoju novu slicicu...pusa i pozdrav svima wave

12.05.2010. u 13:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tek toliko da se zna...



Kažu da put do muškarčeva srca ide kroz njegov želudac...a ja i dalje sama...pih,negdje sam nešt loše smutila....

Ovaj blog nastaje iz razloga što želim reklamirati svoju kuhinju. Naime, bavim se i cateringom te stoga, ako ikoga od vas zanima poslovna suradnja, javite se na navedeni mail.

Unaprijed vam zahvaljujem. njami

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Imageshack
Coolinarika
Iskon

Ovčica

Moja e-mail adresa

aleks70@gmail.com