White_angel

07.02.2006., utorak

Samo da se javim

hallo,pital me iz latinskoga,dobila sam 3 iz latinskog,jeeeeeeeeee!!!Ali sam se posvadila sa Zajičkom,pokušala sam joj se ispričati,ali me nije šljivila ni 5 posto pa ništa od toga .Ja sam bila kriva,stvarno sam glupa.Uvijek povrijedim one koji mi najviše u životu znače!!!Ali jebi ga,kaj buš.Danas sam se u školi osjećala tak prazno,Mateika moja i Denica su me utješile malo,ali nije me prošlo.Dobro sad idem gledati seriju,a onda se učit jer sutra pišemo iz matematike pa ono ne ću da dobijem jedan.Da Mea se jučer vratila iz Švicarske,bila je na europskom prvenstvu iz rukometa.Slikala se s Balićom(jaaaaaaj).Kakav je to komad,leopard moj,ali ni Sulić nije loš,no nažalost oni su oženjeni,sam je Džomba slobodan.........Bolje išta,nego ništa!!!!!!!!!!!!!!!
- 13:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Provedeni dani u ovom životu...........

Linkovi

O meni

a different kid