White_angel

06.02.2006., ponedjeljak

bau-vau.......jjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Dobila sam dva iz matematike,ma nek se ide u kitu,i to radi takše gluposti,ma uopće nije vrijedno spomena.Danas smo imali pred školom sex uživo,dva pedera su se ševila(psi) katastrofa.Marta,Matea i ja smo išle u trgovinu jer je Matea bila pod dojmovima od nedjelje,a i ugrlo njoj je gorilo.Tak sam umorna da se iz povijesti uopće nebrem navčiti Osmansko Carstvo.Dobila sam i pet iz geografije s testa,da se malo pofalim.Napisala sam z latinskoga vježbu,o je!!!!!Danas smo pod vjeronaukom pisali o tome kak mi sebe vidimo u 2020.god.Tak smo se smijali,a opće ne znamo ak bumo 2020 živi.Jer smrt te lefko bilo gdje počeka.Meni je super na ovome svijetu,iako imam svoje žute minute i paranoje,ali kaj buš.Vjerujem u život poslije smrti,ali me malo strah,jer tam bu mi sve jako falilo ili?Joj kakše gluposti pišem,štela bih znati kak je tam,ali ne žalim još umrijeti i strah me je kaj ne bum prerano dišla,kaj nam još stigla doživjeti i ostvariti sve kaj želim sad u ovom svojem životu.Imam takše planove i ....................ma gluposti pišem,ali lijepo mi je sad i nebrem si zamisliti kaj morala sad otići,jajjjjjjjjjjjjjjj.Ali opet smrt je sastavni dio života svakog čovjeka pa i ljudskog bića i prije ili poslije svi ćemo mi umrijeti,jedni prije ,drugi poslije,ali ja osjećam da to nije kraj,da je to jedan drugi početak,nastavak..........
- 21:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Provedeni dani u ovom životu...........

Linkovi

O meni

a different kid