< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Comment Y/N

design by MaLa_Sa_MaRsA:))

O meni

Ime: Franko
Nadimci: Frenkie, Juka...
Rođen: 16.09. u Zg-u
Živim: U centru svita
Volim: Cure, nogomet, Hip - Hop,
Jasku...
Ne volim: Lošu hranu, umjetni klub...
Izreke: If ya don't know me don't
judge me! Only God can judge me!
2Pac
Remember to keep yourself alive,
there is nothing more important
than that!

Linkovi

Blog.hr
Blog servis
NAJVEĆA LEGENDA SVIJETA - KELE
Bistra - legenda
NK Jaska - blog naj kluba na svijetu
NK Jaska - blog koji uređuju igrači
blog razreda mog - 1.g2
blog 1.e...super ljudi
jedna mala plava
3 Cara
dvije dobre cure
CRNI DREAM TEAM

Svašta i ništa

Download

Prodigy - No Good (Start to dance)

2Pac - California Love

Frenkie - Mr. Policeman


bedzevi.com,button,badges,priponke,NK Jaska - Jastrebarsko

Frenkie

NK Jaska

Mjuza



Frenkie - Raise

ponedjeljak, 21.04.2008.

R.I.P

Tužne vijesti dolaze sa BH Hip Hop scene. Danas ujutro reper Mirnes Musić iz Živinica poznatiji pod imenom Buba Švaba pronađen je mrtav u svojoj kući. Izvršio je samoubojstvo vješanjem. Pronašao ga je 12-ogodišnji brat. Bio je jako talentiran za muziku. Imao je problema s drogom. I nažalost ga više nema. Sutra u 16h je sprovod ispred njegove kuće. Posljednje poruke ispisao je na zidovima u svakoj sobi, ovo su neke poruke: MAJKO IZVINI ŠTO JE SE OVAKO MORALO ZAVRŠITI.... TI ŽIVI DALJE SVOJ ŽIVOT..., MERIMA VOLIM TE, VOLIM TE MAMA I AKO SI ME SE ODREKLA ..OPROSTI MOLIM TE ŠTO SAM OVO URADIO......
I za kraj njegovi stihovi:

"Nadam se da ovo neće duže da potraje
Jer gubljenje prijatelja svakodnevnica postaje
Aman stvarno hoće mene samoga da ostave
Pozdravi ostale i nazovi iz Australije"

Moja sućut cijeloj obitelji i svim prijateljima i poznanicima.
R.I.P



| 2 Pac (SaMo2KoMeNtArA) | Print money | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.