subota, 12.07.2008.

ostala sam sama i umirem od dosade

šta da kažem? život je čudan..svašta se dogodi..i mi tu nemožemo ništa..npr.seke su mi danas otišle na more, bez mene!!!! zato šta ću ja navršit 18.godina i priredit ogromnu feštu pa želim feštat s prijateljima i ostala sam kod kuće...molim Boga da skupim novce za more radeći kod bake u polju i paklenim plastenicima, tako da ak ću imat dost love možda nagovorim staru da me pusti i poslje fešte odem se dečkom sekama na more...to mi mora uspjet..kako ću preživit ljeto bez mora?onaj miris soli,opuštenost, romantičnu atmosferu, uživanje u danu i daleko od kuće ::::mmmmmmmmmmm....prekrasno...ništa lakše samo još m
oram skupit 1000,00kn a rok mi je 7 dana...uh...potrebna mi je čarolija...da bar imam neke moći....a nebi ih uvijek koristila, samo u izvanrednim situacijama kao šta je ova!



16:54 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.