srijeda, 02.07.2008.

miris studenskog života

winkPošto sam već maturantica htjela sam vidjeti kako izgleda studenski život rolleyespa sam posjetila stariju sister na faksu u Osijeku.sretan Tamo studira Stručni upravni studij deadzajedno sa frendicom Mirelom. zujoSa njima sa provela 2 dana. yesDok su na faksu pisale test upoznalasmijeh sam dva simpa studenta,wave poslje sam s curkama obilazila trgovinebang, pa smo se osviježile partyu McDonaldsu, navečer papale njamiu Studenskom centru preko X-ice i odmarale se i super stanu...belj


curke štrebaju u stanu
Image and video hosting by TinyPic
starija sister
Image and video hosting by TinyPic


16:42 | Komentari 11 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.