kud svi..............

heh

i tako opet ja ludim i mislim koji je njima vrag
zasto me demoni ne puste na miru i krenu na drugi prokleti trag
mogu vristati i derat se
mogu grepsti kozu grist je
ali nista pomoc nece jer ti demoni otic nece
a zasto
zasto ne odlaze
zato jer demoni su to zaboravljene i prosle srece
vratit se nece
a demoni me ubijaju
trgaju mi dusu i ja vristim al bez promjene
opsjeda me to sto sretni bili smo a sad vise nismo.
MySpace Layouts

MySpace Layouts

21.04.2006. u 18:40 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

MySpace Layouts

MySpace Layouts

jedna od mnogobrojnih mojih podvojenih licnosti :)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


sve sto mi padne na pamet i vise od toga. ovo je moj mali kutak za rjesavanje negativne i sirenje pozitivne energije. =)
heh da......
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

myspace layout

myspace layout

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts