kud svi..............

budala

e koja sam ja budala , heh prvom recenicom samo to i potvrdjujem..... pazi ovo: pocnem pisat ko fol neke pjesme, ono za dusu i dobim pohvale, al samo od ljudi koji mi ne lazu, pa se sjetim napravit blog, da cujem i kritike ili pohvale il sta vec..... i posto nisam UOPCE ekspert u kompu i tehnici mucim se napravit nesto sto bi se ajmo rec,mozda rolleyes,moglo nazvat blogom, e sad tu pocinju sranja jer nitko to ne cita nego moja best frendica i neki slucajni prolaznik koji je slucajno stisnuo link. E pa sad cu pocet pisat gluposti jer nisam vidla ni jedan blog (kolko god visim zadnje dane na compu) na kojem sam ostala duze od 2 minute. ETO ispuhala se ja i sad bi najradje otisla na kavu s freendicom, a ne bila na compu al nesmijem i zato je to jos frustrirajuce!!!! mad hm, skoro sve blogove koje sam procitala(ove fresh) ljudi imaju 11 ili 12 godina, pa daj imam i ja 17burninmad al kaj mi se balavica (ne tvrdim da sam ista bolja ALI!!!!) Ima forsat o njezinom zivotu i kak je on-ona faca A IMA 10 GODINA!!! pa da si pucam u glavubang sad ce mi moja dijanica komentirat ovo :lud hehe

20.04.2006. u 20:18 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

MySpace Layouts

MySpace Layouts

jedna od mnogobrojnih mojih podvojenih licnosti :)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


sve sto mi padne na pamet i vise od toga. ovo je moj mali kutak za rjesavanje negativne i sirenje pozitivne energije. =)
heh da......
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

myspace layout

myspace layout

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts