kud svi..............

zasto pijem

zasto tolko pijem
nikom nije jasno,
al ja svima kazem i
to glasno

to su geni i krv sto
kola, niasm kriva ja,
takva je sudbina moja

ne vjeruju oni
na koje se derem,
misle da lazem,
misle da se...

a ja opet
i danas
i sutra,
pit cu jos vise
od zore do jutra.

pitaj me zasto,
a ja cu ti reci,
i ti ne pitaj dalje
jer ja cu otici

popij samnom jednu
i odi dalje,
jer tako je bolje,
za mene kraj je.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


18.04.2006. u 22:09 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

MySpace Layouts

MySpace Layouts

jedna od mnogobrojnih mojih podvojenih licnosti :)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


sve sto mi padne na pamet i vise od toga. ovo je moj mali kutak za rjesavanje negativne i sirenje pozitivne energije. =)
heh da......
MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

myspace layout

myspace layout

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts