Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

srijeda, 02.05.2007.

udostojila se ja napisati novi post:)...

a stvarno sam prelijena...više od mjesec dana niš nisam napisala...bio bi red da nešto i na svom blogu napišem...
da počnemo od praznika prvo...u rimu i milanu je bilo predobro...u milanu osobito...išle smo vani, uživale ko nikad...stvarno mi je bilo savršeno...bila sam i u zavičaju malo...također mrak...onaj rvi tjedan škole mi je proletio samo tako...al ovi zadnji šugitisi od tjedana nikako proć...katastrofa...imam za učit ko luda,a ne da ne dotičem nego se niti ne primičem knjigama ...a kaj sad...imam ja pametnijeg posla nego učiti...nego sreća,već je srijeda pa ću preživjet nekako do petka...u subotu sam bila na hercegovačkoj u roku i akademiji...eeeee predobro...bila je preogromna gužva al kako je dobro...još kad si s društvomi cijelom vojskom rođaka....presavršeno...sad živim za radijski 1.6. ....moram sad ić malo odspavat pa idem na talijanski... velika pusa od tee matije do sljedećeg posta(ne bojte se....bit će prije božića...:)..)

- 16:40 - napiši mi nešto... (3) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us