Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

srijeda, 21.02.2007.

***maybe irreplaceble...***

...ne obraćajte pažnju na naslov...to je zaključak nekih mojih unutarnjih monologa,kojih u zadnje vrijeme ima poprilično...imam faza teškog beda,al opet nekad ne skidam osmijeh s lica...onako, na valove:)...bila sam na hercegovačkoj noći prije nekih dva tjedna...naravno, bilo je savršeno kao i uvijek...opet će bit sad u subotu,ali u saloonu, na što ja neću moć ići jer otprije imam neke planove za ovu subotu...baš šteta...a šta sad...bit će ih još...u školi sve super...na maškarama jučer je bilo presmiješno...cijeli dan zezancije i glupiranja...ljubav neću komentirat...jedva čekam praznike...idem u rim i u milano...tako ću se nauživati...idem sa svojim curkama tako da se baš veselim...potrudit ću se pisati postove malo češće,al kad mi se fakat ne da...
za kraj bi htjela pozdravit svoje ljepotice:ivanu,ari,lucu,martinko,ivu,paulinja,ružicu,nixu,loli
a i vama svima velika pusa od vaše crne ...

- 15:21 - napiši mi nešto... (5) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us