Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

četvrtak, 09.11.2006.

napokon novi post...

kad sam malo svratila do svoj bloga,i pogledala datum zadnjeg posta, čak mi je sinulo da bi mogla napisat novi. tek sam se probudila, pa se sad psihički pripremam za štrebanje. ovaj tjedan sam učila ko luda...sama se sebi čudim... prvo sam u ponedjeljak ustala u pol devet (što je za mene rana zora!), i učila latinski valjda sat i pol. kroz uši su mi izlazile deklinacije i riječi...a sve to zato što KAO pišemo test. ovo KAO sam stavila zato što nismo pisali test u utorak, nego ga pišemo danas, što ja naravno nisam čula, jer sam zujila kao i obično dok je profesorica to govorila...inače, sve po starom (recimo...)...za tjedan dana idem s razredom u međugorje...bit će nam ludo...bila sam u njemačkoj...bilo je predobro...i prošli vikend sam išla u trst, to je bilo u redu...i tak...u utorak me trebao pitat povijest, a ja sam učila valjda cijelo jutro jer do tad nisam ni znala di smo stali ni šta smo radili. dođem ja u školu, ko fol ja sam sve naučila...kad sam ja skužila da nemam pojma kako se svi oni ludi faraoni zovu...samo su me šizovi hvatali...ALI...profesor se nešto puno raspričao taj sat i nije me stigao pitat...više sreće nego pameti...eto, nemam više inspirejšn...pusa do sljedećeg posta

- 09:54 - napiši mi nešto... (4) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us