Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

četvrtak, 13.07.2006.

zadnji post do jeseni...

ko što se po naslovu može skužit, sutra gibam na jug...točnije, u imotski...jedva čekam...ne mogu se više cvrljit u ovom zagrebu...nisam vidla ekipu od uskrsa...a neke i duže...jedva čekam vidjet određene osobe...cerekcerekcerek...vidim da vas je većina zapalila na more...i ja bi otišla još u šestom mjesecu al kad su me zajebali upisi...mogli su ih stavit u osmom mjesecu...debili...uglavnom...pozdravlja vas moj fernando...jučer smo se vidli,al je morao navečer natrag u madrid...smijeh...bit ću u imotskom tjedan dana pa idem na brač...joj kako mi se ne da...ide jonja sa mnom al svejedno...tamo nema muške osobe mlađe od 50 godina u tom mutavom sutivanu...ja bi ipak da je malo mlađi...onda sam opet u im dva tjedna, pa ću na pet-šest dana otić malo u split, pa na brod, al bitno je da sam u subotu u imotskom da mogu ić van...to se ne propušta...art i piramida samo čekaju na mene...wink...i tak...ne znam šta da vam još pišem...ovih dana samo spavam,jedem i gledam televiziju, a u pauzama odem do grada malo trošit tati novce...to mi je u opisu radnog mjesta...možda se javim kojiput s nečijeg kompa,al sumnjam...želim vam da se pošteno iskupate, pocrnite, nađete puno dečki(odnosno cura), da se zabavite a ovi koji me znaju, da mi se jave koji put...bilo bi u redu..eto bando moja...ja vas pozdravljam i čujemo se najvjerojatnije kad prođe prvi dan škole(koji btw. jedva čekam...snimila sam jednog dečka...too cute to watchcereknaughtywink)...veeeeeeeeelika pusa od vaše crne, velike u visinu i širinu...tee wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

- 21:41 - napiši mi nešto... (1) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us