Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

subota, 01.07.2006.

došlo svjetsko i do polufinala...polufinalni parovi poznati...

jeeeeeeeeeeee...portugal je dobio onu žutu svinjčad od engleza...kako mi je drago...penali fakat nisu za one slabog srca...al nek je meni portugal dobio...a ricardo je fakat car...obranit 3 penala, fakat svaka čast...a ko je zabio odlučujući gol?...tko?...pa ronaldo, moj ronaldo...baš mi je drago da je to bio on...nakon tih ozljeda, zaslužio je...FORCA PORTUGAL!!!!!!!!
druga točka dnevnog reda, pušiona brazila...pa jebemu, nemoj mi to radit...da oni izgube od fracuzeka...je da je henry dao dobar gol, jesu francuzeki dobro igrali, al daj...pa to je brazil...brazil s ronaldinhom,ronaldom,adrianom,didom,KAKOM,robinhom,cicinhom,robertom carlosom...još to ne mogu prokljuvit...al opet, pa nisu se neš isprsili u prošlim utakmicama...da su baš super igrali pa i nisu...tak da...dečki sretan put zu hause...jedino, žao mi je kake...htjela bi ga još malo gledat...al niš od toga...eto, tolko od komentatora...
polufinale(označeni su moji favoriti):
njemačka-ITALIJA...4.7.
PORTUGAL-francuska...5.7.

...sad malo slikica...

...i cristiano ronaldo zabija gol....portugal u polufinalu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...samo se ti veseli srce, zaslužio si!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

scolari&ronaldo...trenutak sreće
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...a seleccao ode kući...back to brasil where you came from...pa pa brazil
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 23:30 - napiši mi nešto... (8) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us