Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

subota, 01.07.2006.

sinoć sam bila na predstavljanju novog albuma lane jurčević u roku&akademiji.navodno je trebalo počet u pol deset,kad smo jonjićka,mara i ja došle.ali...niš od toga.polako su se skupljali sva fancy ekipa...todorići,hana iz bb-a,vanja halilović,branka bebić,milana vlaović...bla bla...dok se lana nije pojavila,puštali su ove strane stvari.e...kakvog sam dečka snimila...visok,crn,roza polo majica...u roku je bilo vruće,a kad sam ga vidla bilo je još toplije...uglavnom...persa se pojavila u jedanaest...e kad je počela pjevat,pjevao je cijeli roko s njom...i dečki i cure...a kad je došao luka nižetić...ne moram ni opisivat kako su cure reagirale...pa su pjevali pravu ljubav...presavršeno mi je bilo...nakon šta je otpjevala 6,7 pjesama rekla je neš kao pjesma za oproštaj...a ono počelo... tvoj je poraz vrijedan kao pobjeda,bolje i propala ljubav nego nijedna,i spusti karte na stol jer ja sam spremna i meni jasno je ničeg više nema...odlaziš... e...roko poludio...ja sam stajala na uzdignutom di je bila sva fancy ekipa...negdje 6,7 metara od nje...predobro je bilo...nakon tog svi su išli na terasu jer je bilo pakleno vruće. i sad ja stanem na vrata od terase.prvo se onaj todorić lanin zaletio u mene...mislim si, još će me optužit za ne znam šta...a onda milani vlaović(sestri od branke bebić,koja piše lani pjesme)zapne tunika za moju torbicu...žena poteže ruku,a ono ne ide...ja onak...oprostite...pa sam onoj voditeljici sa z1 stala na nogu..a šta ću joj kad je mala...e a ova hana i bb-a, ma neću komentirat kako se tko obukao...budete vidli po časopisima...cure koje ovo čitaju...sve te voditeljice i ta firma, to je čista nula...pa one nemaju 40 kila s krevetom...nogice su im ko pileće...na glavi nemaju tri dlake...a lana je bila preslatka...baš je cura prelijepa...eto bando...to bi bilo to...pusa

- 16:16 - napiši mi nešto... (6) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us