Myspace For Girls Only - MyGirlySpace.com

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Cursors



think pink...

ponedjeljak, 26.06.2006.

fernando/cristiano, vruće mi je...

...e kako je meni vruće...ne grije me ljubav(taj je izvor odavno suh!), nego je vani prokleto vruće...klima drnda al nije baš da puno hladi...ja se provlačim po kući i gledam serije...pa moram nadoknadit ovih tjedan dana...sutra igraju brazil-gana i španjolska-francuska...jedva čekam...polako s tatom ugovaram europsko za dvije godine, ako se plasiramo, i to je pitanje...ma budemo...neš sam misla do grada al mi se tak ne da, u onom tramvaju s onim babama šta nemaju niš pametnije radit u životu nego se gurat po tramvajima, i još k tome smrde...daj bok,ljepše mi je doma ležat u zamračenoj sobi...i čitat nogomet...zove mene neko jutros u pol 10, meni je to sredina noći, i javim se ja a ono raska(gulp!), ajde dobro, kaže ona meni kao da nisam vratila neku knjigu u knjižnicu...i zbog tog ona mene budi...pa daj ajde...zaspala sam ja opet,al me prekinula...meni još nije normalno da više neću ić u svoju školu sa svojim razredom...joj koma...znam da je podjela svjedodžbi u srijedu al ne znam kad...moram se informirat...
ZA BOJANA:ma našla sam ja na internetu snimku prekršaja na mom jadnom cristianu...on je jadničak od muke plakao...kad ga je onaj peder opalio kopačkom u bedro...i sad vjerojatno neće igrat...to je mom ronaldu psihički stres jer je već imao onu jednu ozljedu na svjetskom...ma brzo će se on oporavit...što više gledam onaj brazil sve bi više htjela da ispadnu...e bojan...prvi strijelac ZASAD je onaj mutavi njemac klose, pa crespo i onda s tri gola torres al je igrao samo dvije utakmice i onu treću zadnjih dvadeset minuta umjesto reyesa...ma bit će on najbolji...ono tele od ronalda(brazilskog) se ne može gibat, salo se ljulja...šta će on zabit, daj molim te...nek ide u penziju...

evo,ovo je redoslijed događaja prekršaja na mom ronaldu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

na ovim clipovima su cijeli cd-i španjolske grupe EL CANTO DEL LOCO

obratite pozornost na pjesme: ha vuelto a caer, no quiero nada i vivir asi es morir de amor
samo pomičite ovo mjerilo vremena i prvo pričekajte da vam se sve napuni


na ovom drugom su mi dobre:vamonos,puede ser,a contracorriente,tremendo,aquellos anos locos


na trećem: ya nada volvera a ser como antes,insoportable


ima još dobrih pjesama al ih ne mogu nać na internetu...možda drugi put...
ovo je spot pjesme ya nada volvera a ser como antes u kojem glumi torres

- 14:01 - napiši mi nešto... (18) - ...print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


volim nogomet...
image hosting

image hosting



moje naj pjesme...








Myspace Layouts
Myspace Layouts

zovem se...tea
rođena sam...13.10.1991.
...u...zagrebu
imam...15 godina
po horoskopu sam...vaga
zovu me...tole,crna
volim...svoje prijatelje,obitelj,spavanje,
i sebe,naravno:)
sportovi...nogomet,
odbojka
sportaši:)...c.ronaldo,kaka
slušam...sve
gledam...ljubav u zaleđu(dok je trajalo) i dečke
sviđa mi se...jedan predivni debilkson
idem u...7.gimnaziju

Free Counters
Free Counters


Myspace Layouts
Myspace Layouts


cristiano ronaldo uvijek u srcuwink...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us